5.Hoşlanıyorum

49 8 3
                                    


Selam asklarimmmm
Bu bölüm biraz komiklik yaptim umarım begenirsinizzz
İyi okumalar canlarimmmm


Hyunjin'in ağzından

____________________________________

Felix'in gönlünü almayı başarmıştım o kadar mutluydum ki eve geldiğimde coşkuyla bağırmaya başladım.

Yaklaşık 10-15 dans ettim ve basbas bağırdım.Sonunda Jisung dayanamayarak bana bağırdı

"YA HYUNJİN HYUNG TAMAM FELİX SENİ AFFETTİ SUS ARTIK"

"AY SONUNDA BİRİ BUNU SÖYLEDİ" diyerek söze atladı Seungmin,bir süre sonra ben yine bağırmaya başladım.

"AMA YANİ BENİ AFFETTİ DÜŞÜNEBİLİYOR MUSUNUZ HOŞLANDIĞIM KİŞİ BENİ AFFETT-" dememle irkildim,bunu söylemem hiç uygun değildi ama ağzımdan kaçmıştı.

Bir süre bana garip garip baktılar,bu garip bakışlardan sonra Minho gagasını oynatmaya başladı.

"Hyunjin sen Felixden hoşlanıyor musun?

"Yo ne alaka" dememle Minho çok sinirlendi.

"HYUNJİN BANA YALAN SÖYLEME"

Minhonun bu lafına çok sinirlenmiştim,artık dayanamayıp bağırmaya başladım.

"EEEE YETER BE EVET HOŞLANIYORUM"

"ne?,ne demek hoşlanıyorum.HYUNJİN NE DEMEK HOŞLANIYORUM"

"YETER MİNHO SEN BENİM ANNEM MİSİN BABAM MISIN BANA KARIŞIP DURMA" dedikten sonra Seungmin araya girdi.

"Tamam arkadaşlar sakin olun"

"NE SAKİN OLMASI SEUNGMİN SANKİ BENİM ANAM VEYA BABAM MIŞ GİBİ DAVRANIYOR"

"HYUNJİN BURDA YAŞADIĞIN SÜRECE BU KURALLARA UYMAK ZORUNDASIN"

"Demek ki sır buydu haaa" dememle Minho durdu,yüzüme baktı,baktı,baktı...

Bir süre sonra o sihirli cümleyi kurmayı başardım

"MADEM BURDA YAŞADIĞIM SÜRECE KURALLARA UYMAK ZORUNDAYIM,O ZAMAN BANA BAY BAY DİYİN" dememle Bangchan yaşlı gözlerle bana bir şeyler söylemeye çalıştı,fakat tabi Minho onu engelledi.

"Hyunjin l-lütfen gitme bak şuan sinirlisin sinirin geçince pişman olacaks-"

"Bırak Bangchan gitsin BAKALIM KAÇ GÜN SONRA DÖNECEK"

"SEN GÖR BAKALIM BEN DÖNMEYİNCE NE YAPACAKSIN" dememle Jisung bu bağırışmalara son damgayı koydu.

"MİNHO BEN SANA KAÇ DEFA DEDİM HA HYUNJİNİ DARLAMA DİYE HA KAÇ KERE! BEN BİLE BIKTIM SENİN BU DARLAMALARINDAN.Hyunjin bende seninle geleyim mi?"

"Sağol Jisung,söz sizinle iletişimi kesmeyeceğim"dedikten sonra Jeongin yanıma geldi ve elimi tuttu.

"Hyung,gitmesen?"

"Hayır Jeongin gideceğim,belki birileri benim değerimi bilir."

"Ama-"

Can you see me?||Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin