15.Bilmeni istedim

26 2 2
                                    

"Hadi gel kafanı dağıtmış olursun" dedi ve gülümsedi,ardından bileğimden tutup hızlıca salondaki bir dolaba yöneldi.Açtığında Hyunjin'in açtığı kılıcın aynıları vardı,elimi kılıçlara tam değmeyecek şekilde hafif yukarda tuttu.O sırada kılıçların hepsi elime doğru ışık açtı,Jisung en sağdakini aldı ve bahçeye doğru ilerledi,ne yapmaya çalıştığını anlamadığım için merakla sordum.

"Jisung ne yaptın şimdi?"

"En sağdaki kılıçtan eline daha çok ışık geldi"

"Yani?"

"Yani Felix'cim,kılıçlar kendine en yakın olanı seçer,tıpkı Harry Potter'daki gibi fakat kılıç versiyonu olarak düşün"

"Anladım" O sırada evin hemen önündeki çimenliklerin orda durduk,Jisung bana kılıcı verdi ve bana bakmaya başladı,anlamaz gözlerle baktım.

"Kullansana"

"Ne?"

"Kılıcı bana doğru kullan"

"Ama bilmiyorum ki"

"Bildiğin kadarına bakacağım,ona göre tutuş ve pozisyon şeklini düzeltiriz"

"Peki" dedim ve Jisung'tan hafifçe uzaklaştım ve kılıcı bir anda şah damarına dayadım.

"O-o.Tamam,bu kadar beklemiyordum"

"İyimi kötümü" dedim ve kılıcı çektim.

"Oldukça başarılı fakat pozisyonunda hatalar var"

"Mesela?"

"Meselaaa,ayakların.Omuz hizasında açmalısın ve çok hafif sola dönüp belini çok azıcık aşağı eğmelisin"

"Dur bakayım deneyeyim" dedim ve dediklerini yaptım ve şakasına tekrar aynı yere kılıcı dayadım,Jisung hayretle bakıyordu,farkedince geri çektim.

"Sorun nedir?"

"Tahmin ettiğimden daha iyisin,sanırım eğitimin çabuk bitecek"

"Gerçektenmi?"

"Sanırım,peki sana bir soru;Kılıç sana doğru gelirse naparsın?"

"Hmmmm,bilemedim"

"Nereye doğru geldiğine bağlı.Eğer bacağına gelirse ayağınla kılıcı ezip bana yaptığın gibi kendi kılıcını karşındaki kişinin şah damarına getireceksin.Eğer karşındaki kişi üzerine doğru geliyorsa eğilip alttan sıyrılıp yine aynı yere getireceksin.Eğer karnına doğru geliyorsa kişinin bileğini tutup yine aynı hareketi yapıyoruz.Aslında bunlar bizim tekniklerimiz,ilk başta zorlanabilirsin ama zamanla alışırsın.Hareketleri anladınmı?"

"Anladım ama iblisleri öldürmüyor muydunuz?"

"İblisler insan kılığına girebiliyor,çok nadir görülür fakat bunlarında eğitiminide almalısın.Her neyse.Şimdi,kılıcımı çıkarıp sana saldıracağım,söylediklerime uyarak bana engel olacaksın,tamam mı?"

"Peki"

Jisung benden 3 adım uzaklaştı ve küçük cebinden çıkardığı küçük kılıcı bir hamleyle büyüttü.O sırada bir anlık kafamı evin giriş kapısına yönelttim,Hyunjin kapıya sırtını dayamış,kolları bağlı şekilde bizi izliyordu.Kafamı hemen çevirdim ve Jisung'a

"Başlayabiliriz"dedim ve pozisyonumu düzelttim,Jisung bana doğru koşmaya başladı,önüme geldiğinde kılıcı kafamdan yukarı,sol taraftan sağ tarafa salladı fakat hemen eğilince boşa gitti,kılıcı aşağı indirip

"Güzeldi,aferin" dedi ve tekrar eski yerine ilerlemeye başladı.Fakat beni yanıltacak şekilde hızlıca arkasını dönüp kılıcı hafif yatık bir şekilde karnıma dayadı,gülümseyip

Can you see me?||Hyunlix√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin