Medyadaki şarkı😻💗
İyi okumalarrrr"Çillerin...Yıldız gibiler"
demesiyle kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı.Kalbim sanki ağzımda atıyordu,ağzım aralandı ama konuşamıyordum.Bana baktı ve kıkırdadı.
"Noldu"
Ne olduğunu bilmiyordum,ama bir an içim karardı ve aklıma bu aralar yaşadığım iğrenç anlar geldi.
"H-Hiç yani sen bir an öyle söyleyince sen,y-yani ben-''
"Önemli değil,o anlamda demedim"
Morali bozulmuş gibiydi,bu sözüyle boğazım düğümlendi.
"ÖYLE DEĞİL!" Diyerek bağırdımda bana gülümsedi ve gözlerimin içine baktı...
"Saat geç oldu gidelim mi?"
Öylece durdum,cevap falan vermedim,daha doğrusu onu duymadım.Aklım gördüğüm kabuslardaydı.
"Niye sustun"
"Ha şey,öyle bir an daldım
"Felix,iyimisin?"
Hyunjinin bu söyledikleriyle vücudum kapkatı kesilmekle kalmayıp uyuştu.Konuşurken göz yaşlarıma hakim olamadım.
''Bilmiyorum,içimdeki korku beni ezip geçiyor.Uyuyamıyorum,hep kabus görüyorum"
"Ne gibi rüyalar görüyorsun?"
''Sizin bana zorbalık yaptığınızı görüyorum,sizi kaybettiğimi görüyorum.Sanki biri beynime girip bana kabus görmemi sağlıyor"
Hyunjin bu söylediklerime çok sinirlenmiş gibiydi.
"Kahretsin"
"Ne"
"Merak etme asla öyle bir şey olmayacak.Emin ol biri bunu yapmaya kalkarsa elimden gelenin daha fazlasını yaparım"
O an anlamsızca baktım,o ise elini yanağıma götürdü ve yanağımı nazikçe okşadı.Elinin sıcaklığıyla vücuduma soğuk bir rüzgar değdi.
"Felix"
"Efendim"
"Ben,bu zamana kadar kimi tanıdıysam hiç kimseye kendimi bu kadar yakın hissetmedim."
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Felix senden öylesine hoşlanıyorum ki,kalbimin beynimde atmasını sağlıyorsun,seni gördüğümde içimden bir çocukmuş gibi seviniyorum.Sen olsan da olmasan da seni düşünüyorum"
"Hyunjin"
"Evet"
"Bende seni o kadar çok seviyorum ki,ne zaman seni düşünsem kalbim göğsümden çıkacakmış gibi atıyor,karnım karıncalaşıyor,vücudum uyuşuyor,senin karşında ne diyeceğimi karıştırıyorum"
":)"
":)"
________________________________
Hyunjin
Vardınmi eveFelix
Evet vardım
Bugün çok güzeldi
Çok teşekkür ederimHyunjin
Asıl ben teşekkür ederim
Bu arada Minho için çok özür dilerim
Ağzını yüzünü kırıcam onun
Gerçekten tekrardan çok çok özür dilerimFelix
Önemli değil gerçekten
Senin düşüncen değilmiş ya
Yeter bu bana
Hem
söylediğin şeyi yapma lütfen
Beni sevmiyor diye
onu zorla sevdirecek degiliz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can you see me?||Hyunlix√
ActionSıradan bir hayatı olduğunu zanneden Felix,Sırlarla dolu Hyunjinle karşılaşınca tüm hayatı değişir Semejin Hyunlix