Kumarbaz Safa

389 94 66
                                    

Her şey tanrının plus alfa yaratması ile başladı.

Plus alfa yavaş yavaş dünyayı değiştirip. Günümüzdeki hale getirdi. Eğer plus alfayı ele geçirirsen dünyayı yöneteceğini söylenir.

Safa plus alfanın değiştirdiği kişilerden biri. Kendisi siyah saçlı sol gözü mor sağ gözü kahverengi. Safa bir yetenek elde etti. Çılgın rulet. Şuan iki farklı Jackpot yapabilir. Jackpot yaptığında ise güç aktive olur.

Chery Chery Lady yumuşatma gücü

I kised a girl ise ölümsüzlük verir.

Tabi rulet var. Üç tane yuva var. Eğer üçü de aynı olursa Jackpot olur ve Jackpot etkisi devreye girer.

Jackpot etkisini kişi bırakmak isterse veya ruh enerjisi biterse bu durumlarda yitirir.

Safa karar verdi plus alfayı bulacak. Ancak elinde hiç bir ipucu yok.

Safa Kahin'in yanına gitti. Kahin kör kel siyahi bir hanımdı. İkisi bir cafede buluştular.

Safa

" Kahin hanım rica etsem plus alfanın yerini söyler misiniz"dedi

Kahin

" Sen bunun için toy, denetimsiz, yetersiz ve güçsüzün. Bir ekibin yok. Biliyorsun ben genelde para karşılığında bilgi veririm. Ancak durum farklı. Hakedene vermem gerek. Gerçekten hak edecek konuma geldiğinde ben seni bulur ve söylerim "dedi.

Kahin yavaşça gitti..

Safa parayı ödedi. Gücünü artırmak vardı. Savaşarak kendini geliştirmeye karar verdi.

Ancak aklında hiç bir şey yoktu. Sonuçta Ruh yeteneği kazansa bile. Büyüye yeteneği yoktu ve sıradan insandı. Şeytan ya da melek anlaşma yapmadı.

Aklına Dobroski geldi. Safa ile çocukluk arkadaşı. Ayrıca bir melek ile anlaştı.

Dobroski sırtında bir katana taşır. Kendisi takım elbise giyer. Paralı askerlerden birdir. Kendisi Göz meleği ile anlaşma yaptı. Bu ona üç yetenek birini saklı tutar. Biri gördüğü herhangi bir tekniği kopyalama . Diğeri geleceği görme. Üçüncüsü bilinmiyor. Ayrıca sol gözünü dikti. Sırf bu yüzden.

Xiosho grubu için çalışıyor. En büyük guruplardan biri. İki yolu var. Ya beş tane üyeyi yenmek ya da liderin verdiği on üç görevi yapmak.

Safa ekibini kurmak için Xiosho'nun üye sayısına güveniyor.

Dobroski ruleti gördü.

Dobroski

" Buraya kumar oynamaya mı geldik "dedi.

Safa

" Benim ruh yeteneğim. Ruh sanatın ya da artık adına ne derseniz. Şuan iki Jackpot var. Ama zamanla artar. Gelişen tip bir yetenek olduğu söylendi "dedi.

Dobroski

" Gelişen tip nadir ruh yetenek tipidir. İlginç seninle savaşacağım "dedi.

Chery Chery Lady Jackpot'u geldi.

Dobroski kılıcı çekti. Ateş topları attı. Ancak Safa kendini fırlattı.

Daha doğrusu kendi bedenini yumuşatı. Bacakları sıkıştı sonra da havaya uçtu.

Dobroski yıldırım düşürmeye kalktı. Safa dokunur dokunmaz yumuşatı. Ancak aldığı saldırı etkisi yere düşmeye başladı. Tabi yıldırım ayrı bir noktaya kendisi başka bir noktaya düşüyordu.. Havayı yumuşatı.

Sonra da yumuşamayı bıraktı. Yerde düştü. Lastik bir top gibi sekmek istemedi. Safa'nın alnında hafif bir yanık vardı.

Gırtlağına kılıç dayadı. Ayrıca Chery Chery Lady çok fazla kullandığı için ruh gücü tükenmişti nerdeyse. Kendini iyileştirmesi lazımdı.

Chery Chery Lady Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin