Tea ve Mimazo isimli kız savaşıyor. Ancak Halkın içindelerdi kar yağdırmaya başladı Tea. Ayrıca karı kullanarak rüzgarını artırdı.
Herkes kaçmaya başladı. Çünkü güneşli hava da bulut olmadan kar yağması demek savaş işareti demek.
Mimazo taş element devresine sahip.
Mimazo
" Demek sen element devresi kullancısısın. Ama neden kar. En az satılan model değil mi"dedi.
Tea
" Uyum mevzusu. Uyumun kaç senin "dedi.
Mimazo
" Uyumla ne alakası var. Bu tamamen uydurma bir şey "dedi.
Tea
" Sen birazdan görürsün bunu "dedi.
Tea elinde kardan bir cop yaptı. Her taraftan kar yağıyordu.
Taştan oluşan diken çıktı.
Tea kar tanesi ile yer değiştirdi. Tea elinde kan Cop ile Mimazo'ya vurmaya çalıştı. Ancak Mimazo Taştan diken ile yer değiştirdi.
Taş diken parçalandı.
Mimazo
" Yer değiştirme kullanan tek sen değilsin"dedi.
Taştan ince bir duvar çıktı. O kadar hızlıydı ki. Tea'nın kolu kesildi.
Mimazo
" Kolun olmadan daha ne kadar savaşa bilirsin"dedi
Phoenix time devreye girdi Tea kendi kolunu onardı.
Tea küçümseyici bir şekilde
" Affedersin bir şey mi dedin biraz önce. Duyamadım kulağıma kar kaçtı da "dedi.
Tea kar topladı yolladı. Mizazo taş parçaları. İkisi de o kadar hızlı gitti ki. Saldırıların birbirine çarpışması ile hava akımı
Mimazo
" Şimdi anladım. Hatta bende bilseydim. Yüzde yüz uyumu geçen bir şey taktırırım "dedi.
Ateş üfledi Tea. Mimazo çok şaşırdı. Taştan duvar yarattı.
Mimazo
" Sen kar elementine sahipken nasıl ateş üfledin"dedi.
Tea
" Özel bir şey. Boş ver "dedi.
Dev bir taştan Dikenli top geliyordu Tea'nın üstüne.
Tea Dikeni topu ikiye böldü. Kardan bir duvar yarattı ve Ses hızından daha hızlı gitti.
Mimazo kaçtı. Ancak parmakları gitti.
Mimazo iksir içecekti. Ancak Taştan mermi ateşledi. Esasında iksir içme mevzusu Tea'nın gardını düşürmesi içindi.
Kafası delindi Tea'nın
Mimazo elinde taştan bir balta ile Tea'nın kafasını kesmeye gidiyordu. Element devresi onardı çünkü Tea'yı. Her ihtimale karşı temkinli yaklaşıyordu.
Ancak ensesinde yağan karı hissetti.
Tea arkasında belirdi. Elinde iki tane kardan tokmak vardı.
İki tokmak ile aynı anda vurdu Mimazo'nun kafasına.
Mimazo aldığı darbeler yüzünden ayakta duramıyorum
Tea elini kar ile kapladı. Dev bir kar topu vardı elini kaplayan