Yumi, Safa ve Cattelya Kızıl ejderin olduğu yere gidiyor.
Yumi
" Sahi neden kızıl ejder ile savaşmak istiyorsun sen. Plus alfayı elde etmek ile alakası yok değil mi "dedi.
Safa
" Babam hakkında bilgi almak. Bize üç görev verdi. Bu da onlardan biri. Meyvesini alacağım. Ama siz meyvesi nasıl topluyorsunuz esas onu merak ettim "dedi.
Yumi
" Aslında Ada halkı ile anlaşması var. Neden kızıl ejder gardiyanları var sanıyorsun. Ancak size direk vermez "dedi.
Cattelya
" Marketten satın alsak daha mantıklı olmaz mı "dedi.
Safa
" Markette var mı "dedi.
Yumi
" Şuan yok. Büyü enerjisi etrafa saçması gerekir. Ama anlaşmaya göre yılda bir kez meyve oluşsun diye salar. Tabi meydan okuyan kişiler ile de salar. Ancak biz koruruz. Sonuçta güçsüz olan insanlar ile savaşırken meyve oluşmaz "dedi.
Bu sırada üç kişi saldırıdı.
Biri Cadı diğeri vampirdi sonuncusunu ise gizli ruh sanatları kullanıyordu.
Safa ve gizli Ruh sanatları kullanan kız eşleşti. Kısa boyluydu. Pembe saçlıydı. Ormanın hemen dışına çıktılar.
Kafasının üstünde daire şeklinde bir şapka belirdi.
Safa Ruletti çalıştırdı. Ice Ice Baby geldi.
Safa buzdan oklar yağdırdı.
Ancak kız şapkasını dönmeye başı ve bir kalkan gibi kullandı.
Safa
" Anlıyorum. Sanırım biraz daha ciddi olmam lazım"dedi.
Dev bir buzdan Dikenli top geliyordu Kızın üstüne. Kız enerjiden küre yarattı.
Dikenli top parçalandı
Safa üstüne buzdan bir kuş gönderdi.
Ancak kızın şapkasının önünde bir lamba gibi bir şey oluştu. Bu lazer attı. Safa'nın kafadan vurdu.
Acil durum için I kissed a girl girdi.
Safa
" Kötü oldu. Senin işini bitirmek istiyorum. Hadi gene gel Ice Ice Baby "
Chery Chery Lady geldi ve
" Sen bana düşman mısın? Yeter ya. Hayır ne biçim güç bu "dedi.
O sırada lazer geldi. Safa sol kolunu içine çekti.
Lazer geçti gitti.
Kız şaşkın bir şekilde
" Sen kaplumbağa mısın? Nasıl kolunu içine çekebiliyorsun "dedi.
Safa
" Yeteneğim dokunduğun her şeyi yumuşatmamı sağlar. Buna kalp ve beynimde dahil olmak üzere tüm herşeyim dahil. Çünkü sonuçta her şey birbirine dokunuyor. Bedenim yumuşamış halde iken kontrol etmeyi öğrendim "dedi.
Kız şapkasını fırlattı. Sapkanin kenarında bıçaklar çıktı. Safa sağ elinin içine çekildi. Normalde imkansızdı olmalıydı. Ancak Safa Doug sayesinde yapabildi.
Kız
"Bu çok saçma. Büyük bedeni eline nasıl çekildi "dedi.
Safa elinden çıktı boynunu kıtlattı ve