Jisung Minho'nun üstüne düşmüştü,
Jisung tam kalkacakken Minho Jisung'un belini tutarak tekrar kendi üstüne düşürdü, Jisung artık kıpkırmızı olmuştu gerçekten çok utanıyordu, Minho Jisung'un başını tutup kendine yaklaştırdı, Minho Jisung'un dudaklarını kendi dudakları arasına aldı.
(Herkes bir anda)"OHA NAPTINIZ"
Jisung karşılık vermeye başlayınca ortamdan Elon Musk'ın roketleri gibi uçtuk.
"AMINAKOIM BUNLAR SALONDA SEVİŞİYOR RESMEN"
"DUR SENDE Bİ SAKİN OL."
"LAN NASIL SAKİN OLALIM ALT TARAFI ÜSTÜNE DÜŞECEKTİ BİRBİRLERİNİ YİYORLAR ŞU AN!"
"Amınıza koyacağım, nolur susun"
"Hyunjin farkında mısın bilmiyorum ama senin evindeyiz, DC oynarken öpüşmeye başladılar, SENCE NASIL SAKİN OLABİLİRİZ? SHİP DAMARIM PATLIYOR.
"Doğru aslında"
"Bence evden uzaklaşalım"
"Ev benim"
"Napim"
"Olmayan beynini sik" (omg laf soktu)
-
Yaşadıklarını bilmediğimiz için salona çıktık,
"Öhöm, öhöm, öpüşmeniz bitti mi arkadaşlar?"
"Yaşlı dede sen bi sus"
"Jisung ayıp oluyor."
"Oc"
Minho Jisung'a hala aşık aşık bakıyordu, fark ettiğim anda Hyunjin'i dürttüm, Hyunjin sırıtmıştı.
"Neyse oyuna devam edelim az önce hiçbirşey yaşanmadı."
"Jisung devam edersek bu sefer yatakta çatur çutur sikişeceksin-"
"YAŞLI DEDE SUS"
"Evet oyuna devam ediyoruz."
Seungmin şişeyi çevirdi, şişe Jisung ve beni gösterdi, hay ben böyle tesadüfü sikeyim.
"CANIM KARDEŞİM D Mİ C Mİ?"
C demek zorundaydım çünkü Jisung bir itiraf istese rezil olurdım, Hyunjin'in yanında rezil olmak istemem
"(Ananı sikeyim senin) ha c"
"Hmmm, ben bir lavaboya gidiyorum"
"HAYIR"
Kaçmaya çalışırken Jisung çoktan ayağa kalkıp beni Hyunjin'e fırlatmıştı, bu düşürmek değil fırlatmaktı.
Hyunjin olacakların farkındaydı ama umursamadı, bu beni heyecanlandırmıştı.Hyunjin beni tutmuştu, fakat Hyunjin'in kafası eğik olduğu için boynuma geliyordu, nefesleri boynumdaydı.
Başımı ona çevirdiğimde inanılmaz yakındık, aramızda 1 cm bile yoktu daha azdı. (Ananısikimshipship)
Utanıp kafamı çevirdim, Hyunjin bunu farkedince oda kafasını kaldırdı, Hyunjin arkamda durduğu için kollarını benim belim arasından geçirdi. Onun bu yaptıklarından rahatsız olmuyordum, aksine çok hoşuma gidiyordu, beni böyle hissettiren tek kişiydi o.
Hyunjin rahatsız oluyor muyum diye sürekli beni kontrol ediyordu, en son rahatsiz olmadığımı belli etmek istedim, Hyunjin'in belimdeki ellerini tuttum.
Jisung çığlık atmamak için zor duruyordu, Minho'ya vurup onun göğsüne saklanıyordu. Minho artık bıktığı için Jisung'un ellerinden tutup altına altı. Jisung'un kıpkırmızı olduğu belliydi, Minho Jisung'un kulağına yaklaşarak