stars in your eyes

21 2 2
                                    

Jisung hazırlandığında dışarı çıktık, birkaç dakika sonra durağa vardık, otobüs gelmişti ama geciktiğimiz için her yer dolmuştu. Nereye oturacağım diye bakınırken cam kenarında boş bir yer gördüm, en arka koltuktu. Yanında kim olduğuna bakmadan hemen oturdum. Benim yüzümü dikkatle izleyen gözler hissettiğimde kafamı çevirdim, SİKTİR! Hyunjin'in yanına oturmuştum..

Ne yapacağımı bilemedim o an, utançtan domates gibi olmuştum.. Hyunjin bana bakarak gülümsemeye başlayınca utançtan otobüsü terk ettim.

"Nereye gidiyorsun aptal."

"Sus yürüyeceğim ben"

"Siktirtme belanı gel buraya."

"GELMİCEM JİSUNG."

"İyi sg amk malı."

Jisung otobüse binip Hyunjin'in yanına, yani venim oturduğum yere oturdu. Bense işsiz gibi yürüyordum, onlar benden önce okula varmıştı bense gecikmiştim. Hoca tam yok yazarken içeri daldım.

"Üzgünüm hocam."

"Geç."

Hyunjin ile aynı masada oturduğum için şansızdım, Hyunjin'in yüzüne bakmamaya çalıştım. Utançtan evren değiştirecektim, en azından arka sıralardaydık.

"Felix yanlış yeri yazdın."

"Ha? Nerdeyiz ki biz?" (Malabakaynıben)

"Bak buradayız."

Hyunjin benim defterime ve kitabıma yaklaşmış sayfaları çeviriyordu yüzü bana yaklaşmıştı nefeslerimiz birbirimizin yüzüne vuruyordu aylar sonra tekrardan bu hissi yaşamak garipti, sevinemiyordum da.. ne yapacağımı bilmiyorum bende gerçekten yoruldum, Hyunjin'i unutamıyorum hala çok aşığım. Ona olan aşkım 1 gram bile değişmedi, gerçekten aşıkmışım ben.

Hyunjin yüzünü bana çevirdi, yüzlerimiz inanılmaz yakındı, gözlerini benim gözlerime çekti sonrada pembe dudaklarıma indirdi benden uzaklaşıp ikimizde derse odaklandık.

-

"Lixieee! Buradayım bana bak!"

"Jisung? Ne ara geldin buraya?"

"Geldim işte sorgulama. Bak sana o önemli haberi açıklayacağım."

"Söyle söyle."

"Ben.. ben-"

Arkadan Jisung'a koşan Minho Jisung'u kendine çevirip dudaklarına kapandı, ben şok değil şoka geçirirken bu iki aptal hala öpüşüyorlardı, resmen planlanmış gibiydi galiba Minho gizlice Jisung'un bu planını dinlemişti.

"Bebeğimm sen söylemeden ben cevabı verdim bile."

"Neyse bu daha iyi bir açıklama oldu sevgilim."

"Neyse shipliyordum zaten sizi çok yakışıyorsunuz amına koyayım ayrıca sizin böyle olduğunuz çok belliydi."

"Çok mu belli ediyordum ya?"

"Sence?"

"Gidin kendi okulunuza hadi."

"Bişeye de sevin Felix ya"

"Sevindim zaten Jisung. Neyse kendi binanıza geçin artık"

Kantinden su alıp geri sınıfa döndüm, sırama oturup başımı sıraya koydum ve gözlerimi kapadım uyumak istiyordum çünkü çok halsiz hissediyordum, sınıf bomboş olduğu için rahatça uyuyabilmiştim

Ben uyurken Hyunjin yanıma gelmişti tabii ben uyuduğum için hiçbirşeyin farkında değildim. Hyunjin ellerini saçlarıma götürmüş saçlarımla oynuyordu

Once AgainHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin