"Söylemesi kolay olduğu gibi yapmasıda kolay Minho, Jisung seni gerçekten seviyor git herşeyi anlat ona. Onu gerçekten seviyorsan yaparsın."
"Deneyeceğim."
"Jisung ve Hyunjin'i de kıskanma Jisung sadece Hyunjin'i teselli ediyor, Hyunjin'in buna ihtiyacı var gibi görünüyor sonuçta çok sert biri asla ağlamazdı."
"Gidelim mi yanlarına Seungmin?"
"Tamam birlikte ağlarız."
Seungmin gülümseyip Minho'nun sırtını patpatladıktan sonra ikilinin yanlarına gittiler.
"Hyunjin bey neden ağlıyorsunuz?"
"Sen hiç ağlamazdın dökül çabuk."
"Yok birşey ya."
"Bizde inandık"
"Şu an söyleyemem daha erken."
"Ooo ne için erkenmiş?"
"Of sizde ağlarken güldürüyorsunuz ya."
"KDKDLDŞWĞRPDPKSLW" (Herkes)
"Neden Felix ile böyle soğuktunuz?"
Hyunjin'in yüzü anında değişmişti, gülüşü hemen kaybolmuştu ve konuşamamıştı. Minho Seungim ve Jisung ne olduğunu anlamaya çalışıyordu
"Hyunjin?" (M)
"Hyunjin iyi misin?" (S)
"Aloo Hyunjin?" (J)
"İşte şu an sırası değil."
Hyunjin kelimelerini söyledikten sonra oradan uzaklaştı, bir daha gelmeyecek bir şekilde. En az Felix kadar Hyunjin'in de canı yanıyordu nedenini kendi de bilmiyordu. Belki bu bir ufak hoşlantı olabilirdi. Felix Hyunjin'in gidişini camdan izliyordu, kırıcı. Bangchan daha hala Felix'i teselli etmeye çalışıyordu. Hyunjin'in gidişi arkasından herkes Felix'in odasına gitti. Felix ile uzun süre konuşacaklardı. Tüm herkes Felix'in odasına toplandıktan sonra ilk Jisung Felix'in yanına gitti.
"Neden intihar ettin?"
"Konuşsana Felix."
"Seni bu hale getiren şey ne? Yaşamayı en çok sen isterdin. Bu halin ne senin?"
"Birkaç insan."
"Bunu mu söylüyorsun sadece?"
"Anlat herşeyi."
"Hyunjin."
"Birşey mi yaptı sana yaptıysa onu kendi ellerimle öldürürüm."
"Hayır, hiçbirşey yapmadı, bana iyi davrandı hatta. Ama arkadaşız, boşuna ümitleniyorum. Hepsi bu."
"Felix senden başka kimsem yok benim sen bana emanetsin bunları çok iyi biliyorsun ve böyle çekip gidiyorsun ne yani herşey bu kadar kolaysa bende intihar edeyim, bende zorlanıyorum bende sıkılıyorum daralıyorum ama bir kere bile intihara kalkışmadım sen hemen pes edemezsin tamam mı kendine gel."
Felix'in gözleri doldu ve titrek sesi ile konuşmaya başladı "Özür dilerim.'' Bunun üstüne Jisung ve Felix birbirlerime yaklaşıp sarıldılar. Jisung'un gözlerinden süzülen bir kaç yaş ile sarıldılar. Etraftakilerinde hafiften gözleri dolmaya başladı.
''Yapmayın lan bizi de ağlatıyorsunuz'' en çok Chan ağlıyordu. Minho da ağlamaya başlamıştı, ama onun iki ağlama sebebi vardı. Birincisi Jisung'un Felix'e ''Senden başka kimsem yok.'' Demesi onun canını acıtmıştı. Ayrıca Felix içinde ağlıyordu. Bu grup yeni tanışmasına rağmen birbirlerine çok uymuş ve ısınmışlardı, çok seviyorlardı birbirlerini.