🕸Bölüm 1🕸

555 69 215
                                    

Kelime sayımız: 1283 

Kalabalık ve gürültülü karakoldan çıkınca derin bir nefes aldı. Gerçi bugün çok yorulmamıştı, ama etraftaki sesler başını ağrıtmaya yetmişti. 

Yanına gelen polis memuru ona almak için beklediği ataçlı kağıtları uzattı. 

Siyah ceketini çıkarırken rahatladı, bir yandan da arabasına doğru yürüyordu. 

Beyaz gömleğinin altından hafifçe görünen kaslarına bakanlardan rahatsız olsa bile buna alışmıştı. 

Sonunda arabasına bindiğinde aklında tek bir şey vardı: keyif kahvesi. 

İçeceği kahveyi düşünerek sürmeye başlamıştı ki korna seslerinden zar zor duyulan telefonunu eline aldı. 

Arayan kişinin baş komiser olduğunu görünce herhangi bir kazaya sebep olmamak için telefonu arabaya bağladı ve daha fazla bekletmeden cevap verdi. 

''Efendim baş komiserim?'' 

''En son meydana gelen kazanın dosyaları nerede Changbin?'' 

''Odamdalar komiserim, acil değilse yarın size getireyim'' 

''Yıllık izne çıktığını daha şimdiden unuttun mu Seo?'' 

Changbin ona hatırlatılan bu bilgiyle gülümsedi, o kadar yorgundu ki bu izin ona çok iyi gelecekti. 

''Kusura bakmayın komiserim unutmuşum bir an. Yedek anahtar Jackson hyung'da'' 

''Anladım, ondan alırım o halde. İyi tatiller bakalım'' 

Telefonu kapatınca tamamen rahatlamış şekilde evine doğru sürmeye devam etti.  

Arabayı park ettiğinde ise komşusunun orada öylece dikildiğini gördü. 

''Merhaba Bayan Kim'' diye selamladı ama herhangi bir cevap alamadı. 

Kadın eline bir zarf tutuşturup evine kaçmaya çalışsa bile Changbin onu kolundan tuttu. 

''Bayan Kim? İyi misiniz?'' 

Yine bir cevap alamamakla birlikte kadın bu kez içeriye kaçmayı da başarmıştı. 

Changbin kapıya dayandı ''Bayan Kim! Bu zarf ne? Kimden geldi?'' 

Dayandığı kapıyı defalarca çalıp biraz zorlamayı bile denedi, ama bir yere varamayınca kendi evine doğru ilerlemeye başladı. 

Ceketini arabada unuttuğunu fark ettiğinde çoktan boş evine adımlamıştı, direkt koltuğuna yerleşip zarfı açtı. 

İçinden çıkan kağıdı okuduğunda ise hemen yerinden kalkıp evden çıktı ve tekrar arabasına gitti. 

Annenin ölmesini ister misin komiser Seo? Ne yapacağını biliyorsun. Adrese gel. 

*-*-*  

Kameraların flaşlarıyla binadan çıktı. Kameralar en sevdiği şeydi. 

Arabaya binene kadar birçok hayrana imzalar ve pozlar verdi.  

Bindiğinde menajeri şoföre bir şeyler söylemiş ve ona başıyla selam verdikten sonra gitmişti. 

Araba hareket etmeye başladığında içeriye yayılan koku onu mayıştırdı, yorucu bir günün ardından biraz uyuması sorun olmazdı. 

Şoförün aradaki paravanı neden kapattığını düşünürken telefonuna bir mesaj geldiğini duydu ve onu cebinden çıkardı. 

İyi uykular Hwang Hyunjin. Uyandığında görüşürüz. 

Venom -Stray Kids BxB-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin