🕸Bölüm 3🕸

229 50 64
                                    

Kelime sayımız: 625

''Buradan çıkmak için 1 saatiniz var, iyi eğlenceler!''

''Siktiğimin evladı!''

Chan bir kez daha aynı küfrü ettiğinde kimse bir şey demedi, çünkü hepsinin aklında aynı şey vardı:

Bu adamlara ana bacı sövmek.

İlk harekete geçen Changbin oldu, kendini yeniden mülakatlara giriyor gibi hissetmişti, ama bu mülakattan sağ çıkamayabilirdi.

Biraz çırpındıktan sonra aklına gelen bir fikirle elini arka cebine atmaya çalıştı.

Bu sırada Minho ise kelepçeyi sandalyeye vurarak kırmaya çalışıyordu.

Jeongin'in tekniği biraz daha garipti, elini öne geçirmeye çalışıyordu.

Herkes kurtulmak için bir çeşit çabaya girerken bir kişi isteksiz gibiydi, hiç kımıldamamıştı.

Felix.

Süre dolduktan sonra oyundan diskalifiye edilip buradan daha erken kurtulabilirdi. Ya da o öyle sanıyordu.

Bir süre sonra Changbin cebinden çıkarabildiği ataçla kelepçesini açtı ve sonunda ayağa kalktı.

Kalkar kalkmaz Felix'e doğru gidip onu ittirdi ve sandalyenin biraz gerilemesine sebep oldu ''Biraz daha çabalamazsan buradan hiç çıkamazsın''

Felix neler olduğunu anlamamış bir şekilde karşısındaki adama baktı ''Ne?''

''Diyorum ki diskalifiye olursan seni şuracıkta öldürürler!''

Odada bir kahkaha sesi yankılanınca Changbin etrafta kamera olup olmadığına bakmaya başladı.

Chan ise bir küfür daha etmemek için kendini tuttu ''Komiser haklı Felix, onu dinlesen iyi olur''

Changbin daralan zamanda bir çıkış yolu bulabilmek için elindeki atacı Chan'a verdikten sonra kendi kelepçesini de Felix'e verdi ''Kelepçeler çok sağlam değil, birini diğerine takıp çekerek kırabilirsiniz''

Bununla birlikte odaya girdiğinde kapının arkasında kaldığı için görmediği kapağa doğru yöneldi.

Jeongin sonunda ellerini önüne getirmeyi başarırken Seungmin kelepçelerini zorluyordu, kahrolası metal parçası sıkışıp kalınca daha sert zorladı ve sol kolunu biraz kesmiş oldu.

Jisung acıyla haykıran çocuğa döndü ''İyi misin Seungmin?''

''İyiyim''

Jeongin aceleyle yerinden kalkıp ona doğru gitti ve büyüğün kelepçesini yavaşça indirdi, sonra kendi elindekini bir şekilde onunkine takıp çekti ve ikisini de kırmış oldu.

Seungmin'in elinden tutup kalkmasına yardım ettikten sonra Changbin'in kullanmadığı diğer kapağa doğru gitti ve birlikte odadan çıktılar.

20 dakika kala Minho da kendi kelepçesini kırmışken Hyunjin ve Jisung hala çırpınıyordu.

''Offf çıkmıyor bu!''

Hyunjin'in serzenişi Minho'nun ona doğru ilerlemesine sebep oldu.

Aslında Hyunjin büyüğün ona kızacağını düşünmüştü, ama Minho tersine ona yardım edince bu durum hoşuna gitti.

Chan da kendi kelepçelerinden kurtulunca kalkıp etrafındakilere baktı, Felix kendininkini kırmak üzereydi.

Öte yandan Jisung ise başını öne eğmiş ve pes etmiş bir halde oturuyordu.

Chan gencin önüne çöküp ona baktığında ağladığını gördü, ona yardım etmek için ellerine uzandığında ise bileğindeki derin yarayı fark etti.

Seungmin kolunda açılan küçük kesikte bile haykırmıştı, ama Jisung kendi derin yarasından dolayı gıkını bile çıkarmamış, hatta Seungmin'e iyi olup olmadığını bile sormuştu.

Chan onu kelepçelerinden kurtarıp yerinde küçülmüş olan çocuğa sarıldı ''Ağlayabilirsin, seni yargılamayacağım''

Jisung bu cümleden sonra hıçkırarak ağlamaya başladığında odadakilerin de dikkatini üstüne çekti.

Minho ve Hyunjin de birlikte odadan çıkmak üzereydi.

Minho arkasına bakmadan ilerlerken Hyunjin geri dönmüş ve Jisung'a yardım etmişti.

Gençler Changbin'in çıktığı kapağa giderken Chan da Minho'nun peşinden diğer kapağa ilerledi.

Artık odada sadece Felix kalmıştı.

''Son 5 dakika Felix.''

Felix tam bu sırada kelepçesini kırdı ve hemen ayağa kalktı ''Bitti!''

Kurtulduğuna sevinmesi sırasında duvarın ortasında başka bir kapağın açıldığını gördü ve merakına yenik düşerek oraya doğru gitti.

Bir uzaktan kumanda görünce şaşırdı, hemen sonra da karşısına bir ekran çıktı.

Bir sandalye çekip ekranın karşısına oturdu ve kumandanın düğmelerine bastı.

Kumandanın yardımıyla ekranda gördüğü ilk sağdan döndü ve Chan, Minho, Seungmin ve Jeongin'i gördü.

''Hassiktir! Bu mutant nereden çıktı?!''

Minho'nun koşarken ettiği küfür Felix'in hoşuna gitmişti, bu yüzden odadan çıkmadan önce kalan 4 dakikasında onları biraz koşturabileceğini düşündü.

Chan peşlerindeki dev örümcekten kaçarken bir kapı gördü ve arkasındaki yaratığın buraya giremeyeceğini düşünerek uzanabildiği kişiyi yanına çekti, kapıyı kapattığında da bu kişinin Jeongin olduğunu gördü.

Seungmin ve Minho'nun ise yolları ayrılınca Felix kumandayı bırakıp yerinden kalktı.

Gencin rahatça çıkabilmesi için kapı tam da bu anda açılmıştı.

Odadan çıkarken sadece tek bir cümle duydu:

''Tebrikler Felix.''

*-*-*-*-*-*-*-*

Eveeeet umarız ki üçüncü bölümü de beğenmişsinizdir!! ❤

Venom -Stray Kids BxB-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin