3.

277 13 3
                                    

                               Y/N

Jak byliśmy już u Mikołaja ogarnęłam się trochę i usiadłam na kanapie.

-No to opowiadaj, jak było że Stuu - zaczął chłopak siadając obok mnie.

-Poznaliśmy się jakoś na początku 2014, trochę przed meet-up'em w Warszawie. - Ciągnełam dalej, - Napisałam do niego bo byłam bardzo podekscytowana zakupem biletów.

Konop cały czas słuchał i zapisywał chyba wszystko co mówię. Gdy przestałam opowiadać długą historię że Stuartem poprosił mnie o dowód osobisty. Dałam mu go, po czym on zrobił jego zdjęcia i mi go oddał.

-Zalogowałabys się może na tego instagrama, na którym pisałaś że stuu? Wiesz muszę mieć pewność co do dowodów bo to są poważne oskarżenia. - Spytał się Konopskyy

-Tak, jasne - odparłam, po czym wyciągnęłam z kieszeni telefon u weszłam w imstagrama.

Wpisałam moją dawną nazwę i
-shit, jakie było moje hasło - mruknęłam cicho. Po dłuższej chwili przypomniałam sobie że wtedy miałam crusha da Danielu z stareszj klasy, więc wpisałam "Kocham.Cie.Daniel123" zadziałało.

                       Konopskyy

Widziałem że dziewczyna miała problem z wypisaniem hasła, powoli traciłem nadzieje że uda się zebrać dowody na stuu. W końcu je wpisała.

-Tutaj masz całą konwersacje ze stuu, przeczytaj sobie. - powiedziała y/n wręczając mi telefon do ręki.

-Dobra, dzięki bardzo - odpowiedziałem scrollując do początku konwersacji.

Po pewnym czasie przeglądania ich wiadomości zapowiadało się na moment w którym y/n wysłała półnagie zdjęcie do stuu. Chyba nie tylko ja to zauważyłem bo się trochę zarumieniła. Wyglądała tak słodko.

Pragnę Cie || Konposkyy x y/n ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz