Y/N
Kilka dni po tym dostałam wiadomość od Konopa że już wrzucił film. Weszłam na jego kanał i go odpaliłam. Przez dłuższą chwilę mi się ładował, więc postanowiłam że zrobię sobie placuszki bananowe. Po obejrzeniu filmu wzięłam przysznic i poszłam spać.
Gdy się obudziłam zobaczyłam na wyświetlaczu sms'a od nieznanego numeru. Szybko odblokowałam telefon i weszłam w wiadomości. Przeczytałam tam że mam się nie zbliżać do TEJ osoby.
Byłam zdezorientowana i przez chwilę zastanawiałam się kim może być TA osoba. Doszłam do wniosku że pewnie jakieś dzieciaki piszą do losowych numerów, więc to olałam.
Jakoś po południu weszłam na tik toka. Pierwsze filmiki były normalne, później wyświetlały mi się tylko edity z Mikołajem i filmiki typu "Konop jest mega hot".
Uznałam to za śmieszne i wpisałam w wyszukiwarkę na tik toku "Konopskyy". Znowu widziałam same edity z nim, ale natrafiłam na filmik w którym było napisane "Zabije każdą dziewczynę na którą spojrzy konop", myślałam że to jednorazowe. Gdy szukałam głębiej znalazłam więcej takich filmików. Zaczęłam się trochę stresować bo przecież niedawno u niego byłam.
Dla lekkiego rozluźnienia napisałam do Mikołaja:
-Hejka, wchodziłeś już na tik toka?-Nie, a czemu miałbym wchodzić? - odpisał chłopak zdezorientowany.
-Zaraz ci wyślę - Gdy tylko to napisałam weszłam na tik toka i pobrałam pierwszy lepszy edit z chłopakiem.
-No to czekam.
Wysłałam mu filmik pisząc przy tym:
-Jest tego więcej xd-Serio? Już wchodzę na tt - i dalej nic nie pisaliśmy.