După ceva timp am început să mă simt ff rău pe zii ce trecea sângele îl simțeam prin vene și aveam amețeli și imnsomnii
Nu mai dormisem de 10 zile arătam ca un mort..
Tom era mai rece, aspru, mă bătea.. Mă lovea fără să îi pese. Era clar nu mă mai vroia.. Într-o seara am decis să plec după ce ma bătut tom am plecat am luat mașina iar eu fiind obosită, bătută și amețită am leșinat la volan.noroc că mașina s-a oprit altfel puteam să mor și lui tom nici nu ia păsat afectiv avea pe alta el chiar mă ura din tot sufletul lui...
Nu mai iubeam nu mai aveam sentimente și emoții eram neutră...
Tom încerca să îmi aducă fericirea dar gândul meu era doar mort.. El se îngrozea mereu când mă vedea nemișcată și fără să mai respir era foarte speriat.... Dar el cu mâna lui a făcut ca asta să se întâmple.
Totuși eram un copil cu un viitor mort.
De o dată țipă la mine și zice:
T:FĂ MAI MIȘTI SAU AI MURIT?
ÎMI PIERD VREMEA PE O ZDREANȚĂ CA TINE!
Dar tot nu scițam nimic pe față și stăteam acolo nemișcată cu ochii pe el. De o datâochii lui se înroșesc și începea să se frece la ei... Probabil îl ustura de la privirea mea ucigașă care era fixată pe el.
T:De ce nu zici nimic? Vreau să lupți HAZEL în viață nu o să fii iubită/iubit de nimeni și nu vei avea sentimente. Doar vroiam să văd cât poți lupta dar ești chiar foarte bună la asta nu vrei să vorbești cu mine, nu mă atingi, formi pe jos, nu facem contact vizual, nu vorbim, nu mă IUBEȘTI! Aia faci!
H:Nu am iubit și nu am să iubesc pe nimeni în viața mea. Spun foarte calmă fără a scița nimic.H:Tom îți pierzi vremea și anii pe mine te rog omoară mă și gata te rog tom te rog spun asta începând să plâng încet
CITEȘTI
Fata mafiei
RomanceEu sunt Hazel am 16 ani și sunt din germania, tatăl meu este mafiot și nu prea ascultă nimic din ceea ce zic. Până într-o zi când îl întâlnesc pe TOM KAULITZ eu am o soră mai mică care trebuia să se mărite cu Tom dar el pe mine mă vroia...