Şuan Ankara Radyosundasın.Ben Miray.Bugün ilk programım oldukça heyecanlıyım.İlk program konusu olarak AŞK'ı seçtim.Sizcede güzel değil mi ?Aşık olmak ? Aşık kalmak? Sevmek?Sevilmek?
Bu gece aşk hakkında herşeyi konuşucağız.Tabii sizde yorum yapabilir,arayabilirsiniz..
Bugün herkes daha bir aşık , daha bir seviyor sanki düne nazaran.Her an bekliyor o masum iki kelimeyi.Neden bugüne sığdırıyoruz ki bütün sevgiyi . Sevince her gün sevmeli ,hergün özlemeli . Bir günde olucak iş değil aşk .Oldu ya aşık oldun . Ya aşıkken yalnızsan . Yanında yoksa bedeni , tutulmuyorsa elleri ,ısınamıyor,üşüyorsan ,gün boyu gözün onu arıyor , ama bulamıyorsan.En kötüsüde özlüyorsan sınırsız,sabırsız,çaresizce. Seviyorsun işte . Sana düşen sadece susmak . Susup bağırmak.Haykırmak kimse duymadan,sessizce,gizlice . Bazen sorarsın kendine ben kimim diye.Sen sormadan ben söyleyeyim sen aşıksın....
Evet bir telefonumuz var.İlk telefonumuz çok heyecanlı...
-Merhaba
+Merhaba canım
Bu sesi tanıyorum. Kesinlikle Denizden başkası değil.
+Programınıza bayıldım.Çok güzel aşka dair ne varsa herşeyi anlattın bence.
-Teşekkür ederim.
+İyi geceler tabi böyle bişey mümkünse dedi.Deniz Kaybedenler Kulubünden alıntı yaparken sessizce gülümsedim.
Bir telefonumuz daha var.
-İyi geceler
+Merhaba
-Size bi soru sorcaktım
+Tabii
-O masum iki kelimeyi hiç birine söyledinmi?Aşık olmuş biri ancak böyle şeyler söyleyebilir bence.
+Bu baya özel bi konu bunu cevaplamak istemiyorum.
Telefonu kapattı.Ne kadar kaba bir davranış.Kimdi ki bu salak?
Artık kapanışı yapmalıyım.Sabah ezanına az kalmıştı.
''Seviyorum ama gitmeliyim. Seni hayallerin benide gerçeklerim bekler ''
Günaydın Herkese....
Arkadaşlar umarım beğeniyorsunuzdur.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Sizce Miray kime aşık olacak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLIMIZI PEYNİR EKMEKLE YEMEDİK YA
Romance-Aşık olmak mı?? -Aklımızı peynir ekmekle yemedik ya