Ofisten çıktım.Araba doğru yöneldim.Karanlıkta birinin bana seslendi.
-Miray çok yakında sen ve ben .Seni çok seviyorum.
Adam gittikçe yaklaşıyordu ve ben yüzünü göremiyordum yaklaştıkça yaklaştı boynumu öptü
-Boynun diyorum boynunu kimse benim kadar iyi değerlendiremez
Kaçmak istedim ama sürekli kulağımdaki ses beni ürkütüyordu.Çığlık atmak istedim.Yapamadım
Denizin sesini duydum
-Canım kabus gördün korkma sakin ol geçti
Melih elinde bir bardak su iç hadi dedi.
Sonunda kendime gelebilmiştim neler oluyordu.Çok korkmuştum.Deniz ve Melihe kabusumdan bahsetmemiştim.Biraz kitap okumaya koyuldum bu beni sakinleştirirdi.Sabah olmuştu.Biraz banyo yapmaya ihtiyacım vardı doğru banyoya gittim.Gitmemle çığlık atmam bir oldu.Melih çırılçıplak duruyordu.Melih havluyla kapatmaya çalışssada onu görmüştüm.Sürekli dalga geçeceğim gerçeğide vardı.Melih küfür ederek havluyu tuttu.Bende işini çabuk bitirmesini söyledim.Bu çocuk tamamiyle şaşkındı.
Kendime sabah kahvesi ısmarladım.Sabahlarına dair sevdiğim tek birşey vardı oda kahve içmek.Kahve beni kendime getirmişti.Teşekkürler kahve!!
Banyo kapısı açıldı Melih utanarak içeri geldi.
-Ben banyoya giriyim dedim gülümseyerek hala bana sinirli gibi bakıyordu.
Güzel köpüklü bir banyo yaptım çok güzeldi.Kabusumda göremediği adamı düşündüm acaba kimdi?İstemsiz olarak boynuma dokundum.İlginç bişekilde irkildim.Bu çok tuhaftı.Banyodan çıktım.Bornozla odama giderken Deniz gülümseyerek ;
-Günaydın güzellik akşama parti var .Alışveriş yapmamız gerekiyor ve sen benimle geliyorsun
Denize hayır deme gibi bi lüksüm yoktu -Tamam dedim.En sevdiğim beyaz elbisemle lacivert sporlarımı giydim.Ev kızı gibi görünüyordum ama bi önemi yoktu.Deniz ise mini kotlarından birini üstünede pembe askılı giymişti özendiği her halinden belliydi.Melihe gelip gelmiyeceğini sordum.Ben partilerle ilgilenmem dedi.Kesinlikle haklıydı.O daha çok partilerdeki kızlarla ilgileniyordu.
Çok yorulmuştum.Deniz durmak bilmiyordu ve bu çok yorucuydu.Kendime magnum ısmarladım .Denizin yanına gittim.Yoksa kredi kartlarının limitlerini bitirebilirdi.Tam tahmin ettiğim gibi çantalar dolusu alışveriş yapmişti.Bunlara ne gerek vardı ki.Çok yorulduğumuz her halimizden belliydi direk eve gittik.
Parti için süslemeleri Melih,Mustafa,Özlem ve Furkan yapcaktı.Onları aradım ve on dakika için burdaydılar.Melih otuz iki dişi gözükecek biçimde çok eğlenceli olcak dedi.Umarım öyle olurdu.Acaba Leventide çağırmalımıydım?Sonuçta iş arkadaşım olacaktı.Bunu tabikide Denize danışacaktım.
-Ay !Doğru neden aklıma gelmediki bu .Kesinlikle çağırmalısın hem ne kadar çok insan o kadar eğlence.
Haklıydı.Onu aramalıydım.Numarası rehberimde kayıtlıydı.İşgörüşmesi için ilk onu aramıştım.Pekala yapabilirdim.
-Merhaba
+Selam Miray
Oha bu numaramı nerden biliyordu??Beni rehberine mi kaydetmişti.Kendimi bi an çok önemli hissettim.
-Şey işe alındığım için arkadaşlarım ve ben parti veriyoruz gelmek istermisin diye soracaktım
+Bu akşam ufak bi işim var erken biterse neden olmasın
-Peki o zaman görüşürüz
+Hoşçakal
Of ellerim terlemişti.Neden bu kadar heyecanlandımki.Neyse ne sonuç olarak gelmeye çalışıcaktı. Heyecanımı attığım sırada Mustafayla göz göze geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKLIMIZI PEYNİR EKMEKLE YEMEDİK YA
Romantizm-Aşık olmak mı?? -Aklımızı peynir ekmekle yemedik ya