Bölüm Altı:AŞK mı yoksa?

43 0 0
                                    

Tanrım şu dünyada ki tüm sevgilileri gözümün önüne koymak mı zorundasın??Yine Furkan ve yine Özlem onların arasındaki yastık gibiyim şuan.Aşk sıçan unicorn gibiler.Şaka yapmıyorum gerçekten öyleler.İçimden onları öldürme senaryoları doğarken bi ses beni buralardan alıp götürdü çok uzaklara baya uzaklara...Bu sese tahrik olmamak imkansızdı.Şu sakarlaştığım çocuk bana sesleniyordu.Sersemleşmeyi bir kenara bırakıp hayran hayran bakmayıda kesip kendime geldim.Ne var?diye bir hışımla sordum.Oda kahrolası seksi sesini yükselti.DENİZ SENİ ÇAĞRIYOR BİRLİKTE EVE GİDECEKMİŞİZ.Kesin Deniz aramızı yapmaya çalışıyor diye bir his oluştu beynimde bunun nedeni çok bariz ortadaydı.Denizle birlikte çifte randevu yapmak için oluyordu tüm bunlar ...Aslına bakarsanız işime gelmişti.Korayla aramızı düzeltmem gerekiyordu belki bu bahane ile aramız düzelir diye iç geçirdim.Korayla aramızdaki boy farkından dolayı rahatsız olmuştum.Koray yaklaşık bir seksenbeş falan vardı ben ise bir almışbeş boyundaydım.Göz teması kuramamak çok rahatsız edici.Beni resmen peşinden sürüklüyor ve benimle konuşmuyordu.Ben o kadar kötü biri değildim ki.Önden önden gitmesine son vermek istedim ve kahrolası kelimeyi söyledim.KÜSMÜYÜZ??Bu neydi şimdi?Kazık kadar herife küsmüyüz demiştim.Sokağın ortasında kahkaha attı.Neden bu çocuğun yanında rezil oluyordum ki .Normalde baya ciddi bi kızdım tamam ama bu çocuk biraz farklı,kahkahasında birşeyler vardı.Küs falan değiliz küçük hanım.Senin gibi çocuklarla uğraşamam ben dedi.Çok sinirlendim.Sen kimsin bana çocuk diyorsun.Sensin çocuk.İçimden nanik nanik yaptım ama içimden.Yol boyunca hiç konuşmadan devam ettik. Sonunda asansöre doğru yöneldi.Çocuklar önden dedi.Ben yine sinirlendim ve kızardım.Klostrofobim olduğundan dolayı asansör gibi yerlere tek başıma binemiyordum bu yüzden rahattım   birlikte ve onuncu kata bastı.Korkumu batırmak için sürekli içimden şarkı söylerdim yine öyle yaptım birden korayın eli boynuma değdi.Kabul ediyorum.Çok güzel bir histi.Boynun ...boynunda birşey vardı dedi.bakışlarını başka tarafa çevirdi ikimizde kızarmıştık.Onunda kızarmasından son derece memnundum.Zile bastı.İçerden geldim geldim diye bir bağırtı geldi.Kapıyı otuzikidiş Deniz açtı.Hoşgeldiniz dedi.Selam diyerek içeri girdim.Ayakkabılarımı çıkardım ve direk odama geçtim hala Koraya sinirim geçmemişti.Ama o bunun farkında bile değildi hemen Denizle sohbete başladılar.Beş dakika sonra kahkahalar başladı.Acaba bu kadar komik ne anlatıyordu.Dış görünüş itibariyle koray hiç komik birine benzemiyordu yada bana öyle gelmişti.Neler anlattığını gerçekten çok merak ettim.Banyo bahanesiyle direk kolidora yöneldim.Benim geldiğimi anlamasınlar diye parmak ucumda yürüyordum resmen.Kendi evimde olacak işe bak.Ama Deniz beni farketti gözünden hiç bişey kaçmazdı.Nereye dedi.Şey banyoya gircem dedim.Hemen banyoya girdim.Kısa bir duştan sonra bornozumu almak için çıktım.Yerinde yoktu salak kafam niye yanına havlu almazsın.Denize seslenirim olur biter değil mi?Seslendim.Beni duymadı sanırım.İkinci,üçüncü kez bağırdım yine duymadı.Bu sefer resmen haykırdım.Sonunda cevap geldi ama bu Deniz değildi.Ne var küçük çocuk gibi bağırıyorsun?Yine beni kızdırmayı başarmıştı.Şey benim bornozum odamda da getirir misin?diycektim.Bu iyiliğimi sakın unutma matmazel dedi.Ayak sesleri odama doğru gitti.Kahkaha atarak geliyordu.Gülerek bornozumu verdi.Neden gülüyorsun dedim.Hala bu çocukça bornozumu giyiyorsun çok komik.Hiç kadınsı değil dedi.Sanane dedim.Hem bundan hoşlanan erkeklerde var.Gülümsemesi gitti ciddi bir tavırla ciddimisin?Öyle aptal erkekler var mı?dedi ve gitti.Bende odama doğru yürüdüm.





Hikaye şimdi başlıyor...Vote ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım 

AKLIMIZI PEYNİR EKMEKLE YEMEDİK YAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin