BÖLÜM Dört:Deniz'in Ödevi

25 1 0
                                    

Programdan sonra doğru eve gittim.Bizimkiler programı dinleyip uyumuş olmalılar.Oyüzden eve sessizce girdim.Direk banyoya yöneldim ve soğuk suyu açtım.Gerçekten çok eğlenceliydi.Çok mutluydum.İlk kez kendimi çok önemli hissetmiştim.Bu duyguyu yaşamayalı yıllar olduğunu bugün farketmiştim.Acilen konuyu seçmem gerekiyordu.Ama Deniz ve Melih'in yorumlarını oldukça merak ediyordum.Melih olduğunu tahmin ettiğim ayak sesleri banyoya girdi.Allahtan duşakabinden gözükmüyordu.

+Günaydın

-Günaydın radyocu kız bayıldım konuna söylediklerine hepsi aşkla düşünülmüş şeylerdi gerçekten Deniz ve ben senle gurur duyduk.Eminim Levent Beyde seninle gurur duyuyordur dedi ve gitti.

OMG!! Levent beyi tamamen unutmuştum.Hemen banyodan çıktım bornozumu giydim.Odama gidip çantamı büyük uğraşlar sonucu telefonumu buldum kendimle bir kez daha gurur duydum.Aramam lazımdı ama partide neler yaşandığını bilmiyordum.Ama aramak zorundaydım bunu yapmalıydım.

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor .... Demek ulaşılmıyor .Benden günah gitti.

Melih kapıdan kafasını sarkttı.Kahvaltıda ne istiyorsunuz radyo kraliçesi?Herşeyi böyle abartmaya bayılırdı.Birlikte kıkırdadık.O sırada uykulu gözlerle Deniz geldi. Sabahın köründe bu kadar gülecek ne buluyorsunuz gerçekten?????Onun bu hali bizim iki kat gülmemizi sağladı.

Bir güzel menemenimizi yedik.Okula gitmek için hazırlandık.

-Miray çok heyecanlıyım

+Neden?

-Üst sınıflarla ödevimiz var ya demiştim.Bugün başlıyacağız.

+İyi işte ne güzel .

-Tamam iyide ya anlaşamazsam çocukla

+Saçmalama senle anlaşamayan bi insan türü yok

Gerçektende öyle herkes Denizle anlaşırdı.Kaygılı birazda heyecanlı şekilde anımdan ayrıldı.

Bende sıcacık kahvemi yudumlayıp kantindeki çocuklarla göz banyosu yapmaya başladım.Okulu bu yüzden seviyorum yakışıklı çocuklar gayette vardı.Birden telefon çaldı.Arayanı gördüğümde çok heyecanlandım . Tabikii bu Leventti.Programın muhteşem olduğunu,aşk hakkında ne çok şey bildiğimi,telefonla bağlanan çocugu tanıyıp tanımadığımı sordu ve öğle arasında yanına uğramam gerektiğinide söyledi.

Levente teşekkür hediyesi olarak kahve aldım.Elimde kahvelerle koşuşturmaya başladım öğle arasının bitimine az vardı ve Leventin dersi olabilirdi.Merdivenleri usain bolt edasıyla koşarak ikişer üçer çıktım tam köşeyi dönecektimki bi çocuğa çarptım öyle böyle değil.Çocuk yere düştü bende yere düştüm.Haliyle çoçuk kanar kahvede yandı.

-NAPTIĞINI SANIYORSUN SEN??

+Ben özür dilerim

-Senin yüzünden dönem ödevi fikirlerim kahve oldu ve bunu özür dileyerek mi kurtaracaksın?Ha?

+Tamam özür diledik işte abartmana ne gerek var alt tarafı iki üç tane ödev fikri

-Sen var ya bittin?Sana bu okulu dar edicem

Koşarak Leventin odasına girdim.Soluk soluğa suratımı görünce ne olduğunu sordu.Yok bişey dedim.

Bi gerizekalı yüzünden komik duruma düşücek değildim.

Leventle radyo hakkında konuştuktan sonra çıktım.Eve gitmeden önce birazda dinlenmek için Mustafa'nın çalıştığı kafeye geçip oturdum.Partiden sonra ilk kez görüşüyorduk.Bana gülümsedi ve

-Hoşgeldiniz matmazel

+Aa Teşekkürler beyefendi

-Kahvenizin yanına bir dilim pasta istermisin?

-Neden olmasın?Çok isterimm dedim.

Sanırım parti gecesi bişey olmamıştı.Çok mutluydum.Çünkü Mustafayla arkadaşlığım bozulsun istemiyordum.Bide bu kafeyi çok seviyordum.Yanıma geldi.Gülümseyerek:

+Parti çok eğlenceliydi iyiki düzenlemişin ,partide olanları ciddiye almadığımdan haberin olmasını isterim seni sen sarhoş değilken öpmek isterim

Hassiktir.Kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirim.Sadece gülümsedim.Utandığımı farketmiş olacakki radyoyu dinlediğini ve çok beğendiğini anlattı.Gerçekten beğenmişe benziyordu.Bu beni gerçekten mutlu etti.

Yaklaşık bir saat sonra Deniz geldi.Heyecanı gözlerinden okunuyordu.Hemen konuşmaya başladı.Kızım neler oldu neler??? dedi.Ben daha sormadan anlatmaya başlamıştı bile.Üst sınıflarla ödev yapacaktım ya gittim çocukla tanıştım.Miray çok yakışıklı çok aşık oldum sevgilim olmasa şu çocuğa yazardım.Çok çalışkanmış dediklerine göre bütün kızlar kıskançlıktan çatladı.Çok mutluyum çok.Kesinlikle tanışmalısın bu çocukla.Bize davet ettim yarın bize gelcek.Evi temizlememiz lazım.Ama önce kahve içmeliyim..


AKLIMIZI PEYNİR EKMEKLE YEMEDİK YAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin