BÖLÜM BİR:HEYECAN

112 8 4
                                    

HAYAL KURMAKTAN YORULDUM ARTIK BİŞEYLER OLSUN...

Bişeyler oldu.Yaklaşık bir buçuk yıldır bekledigim Ankara Üniversitesi Radyosunda işe alındım tabii bugün geç kalmazsam.

Bu sabah horozdan bile erken kalktım bu duruma alışmak kesinlikle kolay olmayacaktı ama alışmak zorundaydım çünkü bu benim hayalimdi.Deniz ve Melihi uyandırmadan evden çıktım.Okulda yapılacak işlerim vardı.Gün yeni başlıyordu.

Arabama bindim.En sevdiğim radyo kanalını açtım ve dinlemeye başladım.Bugün yağmur yagacağını söylüyordu.Keşke daha sıkı giyinseydim diye iç geçirdim.Yarım saatlik yoldan sonra okula geldim 9 da dersim vardı.Kafetaryaya gidip kahvaltı yapmalıydım aç karnına aklım çalışmaz nasıl olsa..

Sevmediğin ot dibinde bitermiş. En nefret ettiğim okulun çiftleri yiyişmek için kaferyayımı bulmuşlardı.Halbuki bu sabah çok mutlu uyanmıştım.Sabah sabah bu sevişmek nerden gelmişti.Sizden tiksiniyorum bakışımı attım .Salak Özlem bunu yanlış anlamış olmalıki gülümseyerek ''Günadın Miray!!!'' dedi.Sinirlendiğimi gizleyerek günaydın dedim.Kendime güzel bi karışık tost ve çay ısmarladım.Yemek yemek dünyanın en güzel şeyi olmalıydı bence sevişmekte neymiş??

Bölümüme doğru giderken telefonum çaldı.Kimin aradığını tahmin edebiliyordum ve bu kesinlikle Melihten başkası değildi..

-Kanka nerdesin sen???

-Ha o büyük gün bugün müydü unutmusum kanka neyse ben duşa gireceğim öptüm

Klasik Melih tavrı.Bir senedir aynı evi paylaşıyoruz.Hayatımda gördüğüm en zeki insanlardan biridir ama önemli günleri hep unutur.Deniz ve ben bu duruma oldukça alıştık.Melih olmasaydı,üniversitenin bu kadar eğlenceli olacağını sanmıyorum.İyiki var .

Dersim başlıycak umarım çabucak biter...

Sonunda bitti.

Hemen Denizi aramalıyım.

-Deniz?

+Efendim canım?

-5 dakika sonra bizim kafede ol

+Peki

Denizi bu yüzden çok seviyorum.Hemen herşeyi çok çabuk kabülleniyor.Altı senedir en yakın arkadaşım.Akıl hocam.Resmen kardeşim gibi.Onunla olduğum için şanslı sayılırım.

Deniz yine beni şaşırtmadı ve tam beş dakika sonra kapıda görüldü.Kafede gözler hemen ona döndü.Mini kotu ve beyaz tshırtı sade uyumluk içerisindeydi.kocaman gülümsemesiyle herzaman oturduğumuz koltuklara geçti.

+Günün nasıl geçti? dedi otuziki dişini göstererek.

-Ders hariç güzel geçmişti.Güzel dedim sadece, senin?

+Mükemmel.Bugün dönem ödevleri verildi.Üst sınıftakilerle ödev yapıcaz düşünebiliyor musun???Üst sınıflarla

-Ödev yapmanın neresi mükemmel??

+Ödev yapmak tabikide mükemmel bişey değil.Ama üstsınıflar mükemmel.

Denizin şıpsevdiliğine bayılıyorum.Sürekli aşık olur.üstelik o aşkın ızdırabını çeker ve çoğunlukla çocukların bundan haberi yoktur.

Onun bu tavrına gülmeden edemedim.

O sırada garson geldi sürekli buraya geldiğimizden dolayı Mustafayla tanışıyorduk,aramızda sıcak bi samimiyet vardı.

-Miray hoşgeldin dedi.Sadece gülümsedim.Deniz bilmiş bir havayla bende hoşgeldim dedi.Mustafa gülümsedi.

-Miray damla sakızlı türk kahvesi demi?

+Evet dedim.

Deniz bana da bi Double Espresso lütfen dedi.

-Hemen getiriyorum kızlar diyerek tezgaha doğru gitti.Mustafanın gitmesiyle Deniz -Bu çocuk sana kesinlikle aşık baksana sana bakışlarına.Denizin bakışlarını takip ettim gerçektende bana bakıyordu.

Aldırmadım.Saçmalama Deniz dedim sadece.Sen bana inanma ama bu çocuk sana abayı yakmış diyerek ısrar etti.Tam cevap verecekken Mustafa geldi.

-Buyrun kızlar,Miray bu akşam radyo programını kesinlikle dinleyeceğim.Eminim mükemmel olacak.

Nerden duymuştuki bu çocuk diye iç geçirdim.Sanki düşündüklerimi duymuş gibi

-Sabah Melih geldi senden bahsetti ondan duydum dedi

+Haaa ne güzel Deniz bana göz kırparak.Bu hallerine bayılıyorum.

-Umarım başarabilirim

+Başarıcaksın sana inanıyorum

Kahvelerimiz bitti.Denizle birlikte eve geldik.Gerçekten çok yoruldum.Deniz direk banyoya girdi.Banyoda dinlediği şarkılar beni benden aldı.Kendimden geçmiş bir halde dururken zil çaldı.Melih anahtarlarını evde unutmuş.Acaba neden şaşırmadım.

-Heyecan var mı ?? dedi Kahkaha atarak inceden bi dalga vardı hissettim.

+Biraz dedim

-Seni sakinleştirecek bi tonik hazırlıycam.Harika hissedeceksin.Güven bana.Direk mutfağa yöneldi.Melih yemek yapmakta mükemmeldir.Sırf bunun için onunla evlenebilirim.Bu yüzden aynı evi paylaşıyoruz aslında.Deniz ve ben yemek konusunda çok beceriksisiz.Melihin okulda ki üçüncü senesi.Arkadaş tıp okuyor da.Bilimsel konuşmalarda kaçınılmaz.Herşey hakkında bir fikri var.Bu aslında güzel bişey herşey hakkında ona danışabiliyorum.Ben bunları düşünürken yeşil renkli bi içecekle yanıma geldi.Tamamını bitirdim.Gerçekten çok lezzetliydi.Denizin banyosu bitmiş olacakki şarkı sesleri kesildi.Pembe bornozuyla kolidorda gözüktü.Odasını geçti.Saç kurutma makinesinin sesi duyuldu.Melih de odasına geçti tabiki ders çalışmaya... Saçlarımı topladım.Kıyafetlerimi değiştirdim,artık ilk işim için gitmeye hazırdım.

İletişim Fakültesine geçtim.Asansöre bindim ayna karşısında kendimi düzelttim.Gayet güzeldim.Bacaklarım heyecandan titriyordu.Telefonda konuştuğum kişinin odasını tıklattım.İçerden çok tok bir ses geldi ''Girin''.İçeri girdim.Aman tanrım dedim.Sen insan mısın? diye içimden tabii.

-Merhaba siz Miray Hanım değilmi?

+Ee-vet

-Hoşgeldiniz

+Siz?

-Ben Levent İletişim bölüm başkanı.Size stüdyonuzu göstereyim bi kaç bilgi vermem gerekecek dedi.

Başladı konuşmaya gerçekten çok yakışıklıydı.Her hafta çarşamba günleri saat 12 de yayında olmanız gerekecek programınıza bi isim verdiniz mi?

Siktir ben bunu unutmuştum

+Iııı ben bunu daha düşünmemiştim

Adam kahkaha attı.Komik bişey söylememiştim.Eve gittiğimde ilk olarak bunu düşünmem gerekecekti.

Stüdyoma gittik.Çok beğendim.Levent Beye bikaç soru sorduktan sonra teşekkür ederek dışarı çıktım ve gerçek anlamda mutluydum



Arkadaşlar umarım beğeniyorsunuzdur.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Sizce Miray kime aşık olacak..  

AKLIMIZI PEYNİR EKMEKLE YEMEDİK YAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin