7.Bölüm: intihar

45 10 4
                                    

Bunları okurken gözlerimden yaşlar dökülmeye başladı tek güvenebileceğim diye tanımladığım kişi bile yalancıymış...

Ağlayarak evden uzaklaştım ölmek o an aklımdan tek geçen şey ölmekti..

Kendi evime doğru koşmaya başladım aldım elime bir kağıt olurda son sözümü merak eden olursa diye kısa bir yazı yazdım "eminim ki öldükten sonra karşılaşacağım şey siz insanlar kadar aşağılık ve dayanılmaz değildir" binanın bodrumunda ki halatı alarak orda bulunan boruya bağladım, bağlandığım yere boyum yetişmiyordu etrafta üstüne çıkabileceğim bir şey aradım bir torba vardı ne olduğuna bakmadan onun üstüne çıktım halatı boynumdan geçirdim ne de olsa yaşamak için nedeni olmayan herkes gibi ölmek için çok nedenim vardı. Aşağı kendimi salarken biri yapma diye bağırdı ben onun sesini duyunca ayaklarımla torbayı ittim.Ölümle cebelleşirken biri gelip bacaklarımdan destek verip beni kurtardı.

- Francis sen mi geldin?

- Ben Francis değilim,ben Jack deli misin sen ben gelmeseydim ölüyordun aptal.

- Sana gel diyen mi oldu? Kurtardın diye kahraman mı oldun sen?

- Hadi gel

-Nereye?

-Kendini öldüremeyeceğin bir yere.

-Hayır gelmicem.

-Kızım hasta mısın sen? Geliyor musun diye soran olmadı.Geliceksin.

-Hayır!

Bay kahraman kolumdan sürüklemeye başladı, kendini ne sanıyorsa aptal.

-Bırak ben yürüyebilirim gerizekalı.

-Kimin gerizekalı olduğunu gördük demin.

- Demin ne gördüğünü sanıyorsun? Üstüne üstlük kahramanlık yaptım sanıyorsun.

- küstah olduğunu daha önce söyleyen oldu mu?
Sana sanki çok meraklıyım gelmişim acılı günümde bir salak ölmesin diye çabaladıysam sen bunu benim iyi niyetime vereceğin yerde küstah küstah konuşmayı tercih ediyosun.

Bununla tartışmaya girmek zulüm en iyisi susmak, aslında onun suçu yok ama sinirliydim sadece ona patladı bütün sinirim.

Karşıda Francis'i gördüm.

- EMİLİA endişeli görünüyorsun iyi misin?

-iyi ki seni gördüm.

- Noldu ki?

- Bu beni rahat bırakmıyor diyerek elimi Jack'e çevirdim

Jack geride kalmıştı yanıma geldi
- Noldu?

- Francis söyle şuna beni rahat bıraksın.

- Emilia'den ne istiyorsun onun yanında bir daha seni görmeyeceğim.Görürsem kötü olur senin için.

-Kiminle konuşuyorsun sen?

-Ya birde seni görmezden geliyor utanmaz!

-Kimi görmezden geliyorum,iyi misin?

-Francis'i

-haa özür dilerim Francis bey kusuruma bakmayın.Sizde gelin eve gidiyoruz.

-Olur,sence Emilia

- Sen olur diyorsan gidelim madem.

***Beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın:)***

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin