9.Bölüm: Jack

42 9 6
                                    

Sınav bittikten sonra Francis'in beni beklediği yere gidecektim ama arkamdan Jack seslendi.

-Beraber yürüyelim mi durağa?

- Aslında ben Francis'i bekliyordum,neyse sen de gel.

İç ses (Jack): Francis derken kimden bahsediyor bu kız anlayamıyorum..

-Tamam isterseniz size rahatsızlık vermeyeyim.

-Yok sorun değil istersen gel.

-Peki.

Merdivenlerden inerek Francis'in yanına vardık.

-Merhaba Jack.

Francis'in merhaba demesine rağmen Jack susuyordu,

-Jack ,Francis merhaba dedi cevap versene.

- He tamam, merhaba.

Durağa vardık,farkettim de Jack Francis varken hiç konuşmuyor.Diye düşünürken bana baktı ve

- En son gördüğümden bu yana iyi görünüyorsun,dedi.

***
Diyecek pek bir şey bulamıyorum o gün zaten Jack benden de kötü görünüyordu başlangıçta beni kurtardı ama sonra beni şaşırttı doğrusu,

***
Aslında Jack de kötü birine benzemiyor ama hayat işte,babasına olan sinirim yüzünden ona biraz kaba davrandım ama hâlâ bana iyi davranıyor.

***

- Sana bir şey soracağım Emilia.

-Sor tabi.

- Francis kim?

- Erkek arkadaşım.

-Anladım

***

Jack'in sorduğu soruyu neden bu kadar manasız bir yerde sorduğunu anlayamıyorum.

***
Her şekilde ikisininde kafasını dolduran ve cevabını bulamadıkları sorular vardı.

Jack'in ne düşündüğünü anlamak hüner isterdi.Düşüncelerini dışarıya vurmayan ve hiç bir şey düşünmezcesine kapkatı duran bu adam belki, Emilia'nin Francis'ini, kim bilir belkide Emilia'nın o koca boşluğa nasıl bu kadar anlamlı baktığını anlamaya çalışıyordu.Bir boşluk olsa bile o Emilia'nin sevdiği adamdı ve sevmekten de vazgeçemeye pek niyeti yoktu.

***
- Emilia nasıl diyeceğimi bilemiyorum ama acaba-

- Ne?

-Acaba bir doktoramı gitsek?

- Niye ki?

- Hani diyorum intihar etmek istemen beni korkuttu.

- Korkma, ne de olsa intihar etmeye kalkınca birden kurtarılıyorum.

Ben böyle diyince Francis şaşırdı

- Sen intihar etmeye mi kalktın nasıl yaparsın bunu, ya sana bir şey olsaydı? beni hiç mi düşünmedin ölmek isterken? Benim nasıl üzüleceğimi düşünmedin mi? Sadece kendini düşünerek beni bu dünyada bir başına mi bırakacaktın.

-Sadece sinirliydim ve hiç bir şey düşünecek hâlim yoktu, özür dilerim Francis.

- Ne yani gidecek misin doktora?

-Hayır Jack.

-Belki Francis'de benle aynı fikirdedir ne de olsa seni canından çok seviyor.

- Her şekilde gitmek zorunda değilim inanın bana bir daha öyle bir şey yapmam.

**
Jack'in aslında doktor önerisi intihardan çok biraz da Francis'den kaynaklıya benziyordu ama öyle ya da böyle inatçı Emilia kolay kolay ikna olmayacaktı.







***Beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın:)***


ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin