Bir sonraki gün, Ashton Aurora'ya çıkma teklifi etti. Aurora, Ashton ve Mallory ayrılalı yaklaşık olarak 1 hafta olduğu gerçeğini fark etmemişti bile.
Bu yüzden evet dedi.
Ashton'ın sevdiği şeyleri öğrendi. Aurora onu babacık diye çağırdığında hoşuna gidiyordu, Aurora bunun kulağa hoş ve doğru gelmediğini düşünüyordu. Aurora ona Ashton demek istiyordu. Aurora'nın babası Ashton kadar güzel değildi.
Aurora ona durmadan mesaj attığında bu Ashton'ın hoşuna gidiyordu. Eğer Aurora bunu yapmazsa, Ashton sinirleniyordu. Aurora, Ashton sinirlendiğinde ondan hoşlanmıyordu. Aurora o halinin korkutucu olduğunu düşünüyordu ve onun mutlu olmasını istiyordu.
Bazen Aurora okula gittiğinde, Ashton onun kıyafetini beğenmediğini söylüyordu. Aurora'ya kazağını çıkarmasını ve böylece göğüslerini daha iyi ve kolay görebileceğini söylüyordu. Ve daha çok tozluk almasını söylüyordu çünkü Aurora'nın sıradan kotları ve eşofman altları çekici değildi. Bu şey Aurora'yı içten içe çirkin hissettiriyordu.
Ama Aurora mutluydu. Şimdiye kadar hiç olmadığı kadar mutluydu. Aurora'nın beğendiği çocuk, sonunda onu fark etmişti, ve o çok güzeldi. Aurora sonunda kendi çabasıyla güzel bir çocuk elde etmişti.
-
ashton çok şerefsiz ve aurora çok saf diyenler
ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aesthetic [ashton irwin] // türkçe
Fanfictionçünkü o göze o kadar güzel görünüyordu ki, aurora ona bakmaya doyamıyordu. i got permission @fallovtboy, thank you