on üç

1K 109 13
                                    

Aurora eve gittiğinde, uyuya kalmış taklidi yapacaktı ve böylece ailesi onu morluklarla çevrilmiş bir göz ve bedenle göremeyecekti. Ebeveynleri içeri geldi, Aurora'nın uyuduğunu gördüler ve onu rahatsız etmediler.

Ailesi sabah erkenden işe gidip Aurora'yı göremedikleri için çok şanslıydı.İlkbaharın ortalarıydı, hava neredeyse 80 dereceydi ve Aurora okula sweetshirt, kot ve botlarla gelmişti. Gözü dışında her yeri kıyafetlerle kaplıydı. Gözünü saklamamıştı.

Okula girdiğinde insanlar ona bakmaya başladı. Okulda şort ve parmak arası terlik giymeyen tek kişiydi. Aynı zamanda gözüne de bakıyorlardı.

Öğretmenler de gözüne ne oldu diye sordu. Onlara kurutma makinesinin yanlışlıkla gözüne çarptığını söyledi, hepsi bunu yutmuş gibi duruyordu.

Psikoloji öğretmeni buna inanmadı. Aurora'yı rehberlik servisine gönderdi. Rehberlik öğretmeni ona gerçekten kurutma makinesiyle kendine vurup vurmadığını sordu. Aurora evet dedi. Öğretmen ona gerçekleri söylemekten korkmamasını çünkü her şeyin iyi olacağını söyledi. Aurora, tamam dedi.

Aurora sonunda öğretmene gerçekleri anlattı. Ashton'ın gözlerinin sinirle parlarken ve yumruklarının kendini yumruklarken ne kadar güzel olduğundan bahsetti. Olay bittikten sonra Ashton'ın ne kadar çok duygulandığından, ağlayıp Aurora'ya onu sevdiğini söylemesinden bahsetti. Bu Aurora'nın favori kısmıydı.

Öğretmen Aurora'ya revirdeki hemşireye gitmesini ve her şeyin iyi olacağını söyledi. Aurora ona inanmak istedi, ama Aurora, onların elindeki güzel çocuğu almasından çok korktu.

-

ÇOK GECİKTİM ÇOK ÖZÜR DİLERİM :-( BU YÜZDEN YORUM YAPIP VOTELAYIN HAHAHA


aesthetic [ashton irwin] // türkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin