dokuz

1.2K 115 18
                                    

Dün, Aurora biyolojiden kaldığını fark etti.

Sadece biyolojiden değil, aynı zamanda hesaplama dersi, fizik ve psikoloji. İspanyolca dersinden bile kalmıştı, kolay bulduğu derslerden birinden. 

Ders çalışıp ödev yapması gereken zamanda Ashton onu dışarı çıkarmak için zorluyordu. Eğer Aurora, Ashton'a ders çalışması ve ödev yapması gerektiğini söylerse Ashton sinirlenirdi ve ona önceliklerini sorardı.

Aurora onu terk etmek istemiyordu, bu yüzden ödev yapmayı ve ders çalışmayı bıraktı.

Aurora'nın ebeveynleri ona yasak getirdi. Hafta içleri evden çıkamayacaktı.

Ama Ashton sürekli onu görmek istiyordu, bu yüzden ona evden kaçmasını söyledi.

O gece, Aurora evden kaçtı.

Ebeveynleri uyuduğunda Ashton'ın evine gitti. Aurora kapıyı çaldığında, kapı yavaşça açıldı ve tek bir kelime bile edemeden içeri çekildi. 

Aniden kendi dudaklarının üstüne kenetlenen dudaklar hissetti, dilini yavaşça içeri sokmaya çalışıyordu. Çok şaşırmıştı ve bu yüzden onu öpmeyi unutmuştu. Önceden kimseyi öpmemişti.

Sonra aniden bacaklarından tutulduğunu hissetti ve yatak odasına gittiler. Yatağa fırlatıldı ve üstünde onu ezen bir beden vardı. Tişörtünü çıkarmaya çalışan eller hissetti, ve onlara izin verdi.

Aynı ellerin pantolonunun fermuarını açmaya çalıştığını da hissetti ve izin verdi.

Aurora prezervatif ambalajının açılma sesini duydu. Ashton'a bunun için hazır olmadığını söylemişti. Bunu daha önce hiç yapmamıştı. Ashton ona yavaş olacağını ve gerçekten o kadar da acıtmadığını söylemişti. Hiçbir şey hissetmeyeceğini söylemişti.

Ama Aurora yapmak istememişti. Ashton'a bunu birkaç kez söylemişti, Ashton da onun sevgilisi olduğunu, istediği her şeyi yapabileceğini söylemişti. Bu Aurora'yı iyi hissettirmemişti ama ona izin verdi.

Ashton içeri girip çıkarken çok gürültülü sesler çıkarıyordu, ama Aurora bu seslerin tuhaf olduğunu düşündü. Bir tür hayvan hırıldaması gibiydi. Ashton kadar iyi hissetmiyordu. Aptal hissetmişti.

Ashton işini bitirdiğinde, üstünden yuvarlandı ve teşekkür etti. Aurora da önemli olmadığını söyledi.

Hala iyi hissetmiyordu, ama bu şey o güzel çocuğun iyi hissetmesine yol açmıştı. Bu yüzden Aurora bununla iyiydi.

-

naptın..

bir karakterimizi daha kaybettik

aesthetic [ashton irwin] // türkçeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin