-
klişemi bozmuyorum ve +25 olunca yeni bölüm gelir diyorum kaşslfjaşrtj
umarım bu bölümü de beğenirsiniz
-
Ashton kapıyı açtığında, Aurora ona bakmaktan kendini alamadı.
Eski halinden daha iyi görünüyordu. Saçlarını tıraş etmişti ve o karışık hali yerini mükemmelliğe bırakmıştı. Nirvana tişörtü ve dar pantolon giymişti. Aurora'nın annesi Nirvana seviyordu.
Aynı zamanda Ashton'da gözlerini Aurora'nın üstünden alamıyordu. Elbisesi kıvrımlarını ortaya çıkarmıştı. Ashton'a baktığı zaman yanakları kızarmıştı ve gözünü başka tarafa çevirmişti. Ashton bunu çocukça bulmuştu. Eğlenmek istemişti.
Animal Farm hakkında tartışmak yerine birlikte film izlediler. Aurora buna karşı çıkmadı. Film boyunca, Ashton, Aurora'nın kafasının kendi göğsüne yaslanmak zorunda kaldığı ana kadar Aurora'yı kendine doğru çekti. Aurora buna da karşı çıkmadı.
Ve Ashton aynı zamanda tüm film boyunca kollarını Aurora'nın etrafına sardı. Parmaklarıyla Aurora'nın saçlarıyla oynadı. Aurora, Ashton'ın bunu gıdıklamak için yaptığını düşündü.
Film bittiğinde, Aurora Animal Farm hakkında konuştu. Ashton bunun hakkında bir dahaki sefere konuşacaklarını söyledi. Kesinlikle tekrar buluşacaklarını söyledi. Ve sonra Aurora'ya göz kırptı. Ashton Aurora'ya göz kırptığında, Aurora'nın kalbi neredeyse eriyecekti.
Eve varana kadar, Ashton'ı düşündü. O eğlenceliydi, tatlıydı, ve pekala, çok ateşliydi.
Belki de o güzel çocukla bir şansı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aesthetic [ashton irwin] // türkçe
Fanficçünkü o göze o kadar güzel görünüyordu ki, aurora ona bakmaya doyamıyordu. i got permission @fallovtboy, thank you