Bugün, Ashton Aurora'dan çıplak resim istedi.
Aurora ona daha önce hiç çıplak resim göndermediğini söyledi, Ashton da sorun olmadığını söyledi. Ona sadece mahrem yerlerini çekmesini ve göndermesini söyledi. Aurora bu konuda kararsızdı, ama Ashton ona zaten görmediği bir yerinin kalmadığını söyledi. Aurora hala bunu nasıl yapacağını bilmiyordu ve rahatsız hissediyordu. Ama tamam dedi.
Aurora çıplak resimlerin sızması ve yayılması hakkında şeyler duymuştu ve korktu, ama Ashton'a güveniyordu(ah canım safım ya). Banyoya gitti ve pantolonunu, külodunu indirip fotoğraf çekti. Sonra tişörtünü kaldırıp sütyenini çıkardı. Resim çekti. İkisini de Ashton'a yolladı.
Ashton şimdiye kadar gördüğü en iyi çıplak resimler olduğunu söyledi. Bu Aurora'yı iyi hissettirdi.
Ve sonra Ashton Aurora'ya penisinin fotoğrafını gönderdi.
Aurora mükemmel bir penis nasıl görünür bilmiyordu. Sadece çok uzundu ve çok tuhaf bir şekli vardı. Ve çok tuhaf bir renge sahipti. Aurora, Ashton'a bunun iyi olduğunu söyledi. Bu Ashton'ı sinirlendirdi.
Ashton Aurora'ya penisini takdir etmesi gerektiğini söyledi. Aurora Ashton'ı mutlu etmek istediği için beğendiğini söyledi, ama Ashton ona inanmadı. Aurora'ya şişman olduğunu söyledi. Mahrem yerlerinin çok kıllı olduğunu ve tıraş etmesi gerektiğini söyledi. Göğüslerinin 75 olup olmadığını sordu çünkü göğüslerini çok küçük buluyorum, dedi.
Bu Aurora'yı ağlattı.
Aurora üzgün olduğunu ve onu beğendiğini söylediğinde, Ashton biraz daha iyi olan haline geri döndü. Ashton üzgün olduğunu ve Aurora'yı sevdiğini söyledi. Aurora bu tür sözleri daha önce bir erkekten duymamıştı.
Bu yüzden Ashton'a onu sevdiğini söyledi. Sevdiğini söylemesinin sebebi onun güzel bir çocuk olduğu değildi, onu özel hissettirmesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aesthetic [ashton irwin] // türkçe
Fanfictionçünkü o göze o kadar güzel görünüyordu ki, aurora ona bakmaya doyamıyordu. i got permission @fallovtboy, thank you