Pov. Izuku
- Dziś mój pierwszy dzień.. będzie dobrze.. będzie.. a co jeśli coś pójdzie nie tak? Jak Kacchan zareaguje na mnie w U.A? Przecież on o niczym nie wie! - Powtarzałem sobie w myślach. Nawet nie zauważyłem że w drzwiach stanęła ciocia Mitsuki.
- Kochanie, nie masz się czym przejmować - Uśmiechnęła się pocieszająco. Taa..
Złapała za klamkę i wychodząc powiedziała.
- Za dziesięć minut śniadanie - Wyszła.
Westchnąłem zdenerwowany i opadłem na fotel. Przecież nie może być tak źle. Po chwili wstałem, wyszedłem z pokoju i udałem się na dół. Nikogo nie było w salonie, Kacchan był już w szkole, jego tata w pracy a mama Kacchana zapewne siedziała w kuchni. Ona idzie trochę później więc chociaż ona może mi potowarzyszyć podczas posiłku.
Z kuchni wyszła kobieta z talerzem pysznie wyglądających tostów. Poczułem jak momentalnie w brzuchu mi zaburczało i dopiero wtedy skapnąłem się że ostatnio jadłem wczoraj obiad, nic więcej. Jak zwykle usiadłem do stołu a ciocia położyła talerz przede mną. Oczekiwałem że usiądzie obok, jednak nic z tego. Zamiast usiąść, podeszła do drzwi i włożyła kurtkę. Najwidoczniej zauważyła moją zdezorientowaną minę gdyż się delikatnie uśmiechnęła i odpowiedziała.
- Idę do pracy. Powodzenia! - Założyła buty i na pożegnanie pomachała ręką. I znowu zostałem sam.
Spojrzałem na zegar wiszący na ścianie. Była już.. 7:50?!
Szybko wstałem z krzesła, wziąłem plecak i jak oparzony wybiegłem z domu (oczywiście zamknąłem wcześniej drzwi).
Zdyszany wbiegłem do szkoły. Kilka osób było na korytarzu. Spojrzeli się na mnie z krzywymi minami i wrócili do przerwanych im czynności. Lekko spociłem się ze stresu i zacząłem się rozglądać.. 1A.. 1A.. gdzie to jest..?
Po minutach szukania, wreszcie wpadłem na odpowiednią salę. Wszedłem do niej a wszyscy znowu się na mnie spojrzeli.
--------------------
Są tu jacyś fani FNaF'a?🤔
Wczoraj była premiera filmu i jeśli nie widziałeś to szybko biegnij do kina😍
(Ja jeszcze nie byłam ale mam nadzieję że będe)Liczyłam słowa w poprzedniej książce.. (Quirkless) wyszło ich 13 155.. Dopiero wtedy zauważyłam jaką musiałam mieć wenę gdyż większość rozdziałów przekraczało 500 słów. Nie wiem co zrobić aby ta wena powróciła i to nie z powodu bo "nie mam pomysłu" mam zaplanowaną całą książkę..
Miejsce na rady, uwagi i oceny --->
Do następnego!
Bajo~Słowa: 364
CZYTASZ
Not Quirkless / BakuDeku
Fanfiction!To jest druga część Quirkless / BakuDeku / Middle school¡ A jednak.. wszyscy kłamali.. Książka MOŻE zawierać: •Przekleństwa •Podteksty seksualne •Seks •Przemoc •Problemy psychiczne •Samookaleczanie #5 - Quirk - 06.08.2023r. Rozpoczęcie: 27.07.2023r...