XV

855 59 19
                                    

Namjoon, dirseklerini masanın üzerine dayamak için öne eğilerek "Bugün alışılmadık derecede mutlu görünüyorsun, Taehyung." yorumunu yaptı.

Durdum ve mimiklerimi değerlendirdim. Gülümsüyor muydum? Öyle olmalıydım. Yine de bilerek değildi. Asla bilerek gülümsemezdim. En azından Namjoon'un önünde yapmazdım. Jungkook bir istisnaydı. Dudaklarımın köşelerini aceleyle aşağı indirdim ve kaşlarımı çattım.

Namjoon da kaşlarını çattı. Beni korumasız bir anda yakaladığını biliyordu. Tek umudum gülümsememden kaçma niyetimi anlamamasıydı. Bunu gülüşümden anlaması saçma gibi gelebilir ama Namjoon'u daha önce bir kez hafife almıştım ve bedelini ağır ödedim.

"Bir şey mi planlıyorsun?" şaka yaptı.

Bunun bir şaka olduğunu biliyordum ama bu beni huzursuz hissettirmişti.

Bu odada daha fazla kalırsam kendime ihanet edeceğimi biliyordum. "Gidebilir miyim?" Rica ettim. Ayrılan kırkımın sadece on beş dakikası olmuştu.

"Hayır."

Kahretsin. Sanırım gitmek isteyerek onu daha da şüphelendirmiş olabilirim. "Tamam." dedim somurtarak.

Namjoon beni inceledi, şüpheliydi. Masum yüzümü gösterdim. Bana biraz fazla yoğun bakıyordu. Şüphelerini daha da artırmadığımdan emin olmak için uzağa bakmaktan kaçındım. Bir şeyler döndüğünü biliyordu. Tanrım, Be adam! Çekil başımdan! Gözlerimi ona doğru kıstım. Beni duyabiliyorsan uzaklara bak. 

Namjoon arkasına yaslandı ve göz temasını bozdu.

Hassiktir be. Bu bir tesadüftü, değil mi?

"Bunu sana söylemekten nefret ediyorum, Taehyung, ama kan testlerinde neredeyse bir ay geridesin."

Yüzümün kenarından bir damla ter damlamaya başladı. Kaşımdan gömleğimin yakasına kadar olan yolculuğunun yoğun bir şekilde farkındaydım.

"Hayır."

"Hayır mı?" Namjoon şaşırmış görünüyordu. Ciddileşiyor muydu? Yani, gerçekten benden "Ah tabi, elbette." dememi ve kolumu sıvamamı mı bekliyordu? Kancık.

"Hayır!" Damarlarımı korumak için kollarımı göğsüme sıkıca geçirerek haykırdım.

Beni ikna etmeye çalıştı. "Taehyung, lütfen zorlaştırma."

Zorlaştırıyor muyum? Şaka mı!? Ne sikim saçmalıyor bu? Metal parçalarını derime ve damarlarıma zorla sokmak ve sonra tanrı bilir ne kadar kanı dışarı akıtmak istiyor. "Hayır!"

Böyle bir şey olmayacak. Hayır.

Namjoon iç çekti. "Bu pazarlık konusu değil. Testi şimdi de yapabiliriz daha sonra da yapabiliriz, ama bugün yapılması gerekiyor."

"Gelecek hafta?" Hah, her şey planlandığı gibi gitseydi gelecek hafta burada bile olmazdım.

"Hayır." dedi sıkıca; Kalbim acıdı.

"Yarın!" Israr ettim.

"Hayır."

"Siktir git." diye öfkeyle nefesimin altında mırıldandım.

"Sözlerine dikkat et." diye bağırdı. Şaşırarak yukarı baktım. Namjoon daha önce bana sesini hiç böyle yükseltmemişti, özellikle de küfürlerimden dolayı. Bir şeyler dönüyordu. "Senin derdin ne?" diye sordum.

Namjoon tepki vermedi. İlk başta hiç tepki vermedi. Normalde ya hayal kırıklığına uğrar ya da mutsuz olurdu ama bir tepki verirdi. Tepkisizliği oldukça sinir bozucuydu.

selenophileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin