XIX

660 48 44
                                    

Paranın değerini gerçekten anlama fırsatım hiç olmadı. Son üç yıldır aptal bir akıl hastanesindeydim ve ondan önceki on dokuz yılı hiç hatırlamıyorum.

Bluestone'da bize hiç para verilmemişti. Gerek yoktu. Lobide üzerinde 'Akıl hastanesinden kurtuldum!' yazan yeni şırıngalar, haplar ya da rozetler satan bir hediyelik eşya dükkanı yoktu.

Bu yüzden Jungkook bana paramızın bittiğini ilk söylediğinde pek de telaşlanmamıştım. Jungkook bu konuda pek endişeli görünmüyordu, bu yüzden ben de endişelenmedim. Ama bu bir hafta önceydi ve şimdi ben Jungkook'un umutsuzca dokuz parça giysinin ceplerini nakit bulma umuduyla kurcalamasını izliyordum.

Onun isteği üzerine kot pantolonumun ceplerine daldım ve birkaç buruşuk bankot çıkardım. Onları elimden geldiğince yatağın üzerine düzelttim ve köşede bana değerlerini söyleyecek sayıyı aradım.

Jungkook yatağa bıraktığım parayı kaptı ve motel odasının zeminindeki küçük yığına ekledi. "Paranın tamamı nereye gitti?" diye sordum. Jungkook'un evinden aldığımız o kadar paranın nasıl bu kadar çabuk azaldığı konusunda kafam karışmıştı. Anlamıyordum.

"Motel odaları, yemek, tren biletleri, taksi ücretleri, bunların hepsi çok para ediyor, Taehyung." dedi Jungkook sessizce. Hasta hissettim. Para olmazsa uyuyacak yerimiz olmazdı.

Hayatta yerde uyumam. Hayvanlar yerde bir şeyler yaparlar. Korkunç, korkunç şeyler. Bizi dünyanın geri kalanından ayıran kilitli bir kapı olmadan geceleri Jungkook'u korumak da çok zor olurdu.

"Biz ne halt ettik?" Jungkook cevap vermedi. Bunun yerine parayı üçüncü kez saymakla meşguldü. Bunun ne anlama geldiğini biliyordum. Sanırım Namjoon ve diğer herkesin beklediği şey buydu. Eninde sonunda paramızın tükeneceğini biliyorlardı. Er ya da geç teslim olmak zorunda kalacağımızı biliyorlardı. İç çektim ve mağlup bir halde kendimi yatağa attım. Bir süre sonra Jungkook da yanıma geldi. Başını omzuma koydu ve ben de kolumu ona doladım. Ona sarılmak, ona yakın olmak güzeldi.

"Yapmak ister misin?" Jungkook yavaşça sordu ve yüzünü yanağımı öpmek için çevirdi. Bir anda midem çalkalanmaya başladı. "Pek değil." dedim umursamaz davranmaya çalışarak. İhtiyacım olan son şey Jungkook'un fiziksel bir şey başlatmaya çalışmasıydı. Ne zaman yapsak dağılmış haline geliyordu.

"Sorun ne?" Onun kocaman gözlerine bakmaktan kaçındım ve omuz silktim. "Sorun yok. Hiç havamda değilim."

"Peki." dedi hafifçe. Bahanelerim tükeniyordu. Bu, Jungkook'la seks yapmak istemediğim anlamına gelmiyordu; onu tekrar incitmekten korkuyordum. İki kez o alttayken yapmaya çalışmıştık ve ikisi de gözyaşlarıyla sonuçlanmıştı. İlk seferde Jungkook dibe vurmuştu, felaketti. Kendini kaybettiğinde içine girme noktasına bile gelememiştim. İkinci seferde dağıldığında neredeyse içine girmeyi başaracaktım ama Jungkook çok endişeli ve duygusal hale geldi ve sonra da ereksiyonunu sürdüremedi.

Daha sonra hayal kırıklığı gözyaşlarıyla bir saat boyunca kendini küçümsedi. Çok yorucuydu. Jungkook'un neden bunu yapmamız gerektiğini düşündüğünü tam olarak anlamıyordum.

Ona sevişmenin başka yolları olduğunu açıklamaya çalıştım ama o bu fikirden vazgeçmek istemedi. Anılarını değiştirme fikrine takıntılı hale gelmişti. Onun bu şekilde davranması benim hatamdı. Eğer aylar önce Bluestone'daki revirde bu teorimi hiç açıklamamış olsaydım bugün bu durumda olmayacaktık.

Sirenlerin yumuşak sesi kulaklarımı doldurdu ve anında gerildim. Jungkook da benim kollarımda aynı şekilde gerildi. Sanki sirenler yaklaşıyordu ve gürültü arttıkça avuçlarım terlemeye başladı. Ya beni tutuklayıp hapse göndermek için şu anda motele geliyorlarsa?

selenophileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin