Bir yıl geçmişti ve şuan yaz mevsimindeydiler. Jeongin Hyunjin ile buluşacağı için heyecanlıydı ve ona yardım etsin diye ablasını yanına çağırmıştı. Kaç aydır beraberdiler ama Jeongin hep heyecanlıydı.
"bu olur mu abla?"
Sayeon bıkkınlıkla ona bakıyordu. Ayağa kalkıp kardeşinin yanına geldi iki omzundan tutup onu aynaya çevirdi.
"bak kardeşim kendine. Sen çok tatlı, mükemmel birisin sana her şey yakışır."
Aynadan kendisine ve ablasına bakan Jeongin hala heyecanlı bir şekilde ablasına döndü.
"ama Hyunjin ayrı abla."
"ya siz tam 6 aydır birliktesiniz oğlum. Rahatla ol."
Jeongin derin iç çekerek elinde ki kıyafetlere bakmaya başladı. En sonunda diğer tam yazlık takımı giyip onun için hazırladığı atıştırmalık ve hediye çantasını alıp odadan çıktı.
Salonda oturan annesinin arkasından yanaşıp gizlice yanağından öptü. Kitap okuyan annesi korkuyla titredi. Arkasına döndüğünde ona gülümseyerek bakan Jeongin vardı.
"Jeongin çok korkuttun beni oğlum."
Annesini tekrar öpüp sıkıca sarıldı. "ben çıkıyorum."
"tamam. Bir Hyunjin oğlumu bize akşam yemeğine getir."
"tamam anne aklımda."
"görüşürüz çocuğum. "
"vayyy!" diyerek evden çıktı. Hyunjin ile hep buluşma yerin olan yakınlarda ki parka gidip her zaman ki banka oturdu. İçinde deli gibi heyecan vardı ve hiç bir zaman gitmiyordu.
Heyecanlı bir şekilde Hyunjin'in gelmesini beklerken ayaklarının altında dolaşan kediyi fark etmemişti bile. Kedi Jeongin'in yanına zıplayınca birden yerinde korkarak kedinin yanına döndü.
Kedi çok tatlı ve şişko gibiydi. Jeongin'in kucağına yanaşıp mırıldanmaya başladı.
"benimle beklemek mi istiyorsun kedicik?" diye kendi kendine konuşarak kediyi sevmeye başladı. Çok şeker ve uslu duruyordu. Karnında ki şişlik yüzünden zor kucağında hareket ediyordu.
Jeongin kedi ile ilgilenmeye dalmışken Hyunjin'in ona seslenmesini duymamıştı. Hyunjin sessiz bir şekilde sevgilisine yaklaşıp yanına oturdu.
"boş musunuz Beyfendi?"
Jeongin gelen sese dönüp sırıtmaya başladı. "hmm, sanırım bu kedi ile yakışıklı, Cesur, mükemmel ve bizi sevecek bir Hwang'a ihtiyacımız var?"
Hyunjin gülümseyerek ona biraz yaklaşıp kolunu boynuna atarak tenine yapıştırdı. Kafasını tatlı sevgilisinin boynuna gömüp kokusunu içine çekerek öpücükler koymaya başladı.
" ama bunu bilin ki o istediğiniz kişi bir kediden bile sizi çok kıskanır... "
Jeongin göz devirip geri çekildi. Sevgilisinin yanağına öpücük koyup kafasını omzuna koydu.
"Hyunjin?"
Hyunjin kolunu onun beline sarıp çenesini kafasına yaslayıp kokusunu daha derin bir şekilde içine çekmeye başladı. "efendim?"
"sence bu kedinin karnı böyle olması normal mi?"
Hyunjin bakışlarını kedinin karnına çevirip diğer eli ile karnını okşamaya başladı. "hamile olabilir bebeğim."
Jeongin şaşırarak Hyunjin'e baktı. "yani şimdi bu minik kedinin yavruları mı olucak?"
"evet bebeğim. Hiç bilmiyor musun hamile kedilerin veya her hangi hayvanların hamile şeklini?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portrait of perfection
FanfictionJeongin çok güzel ve kusursuz yüze sahip olan bir gençti 20 yaşına gelince ailesinin isteği ile kendine özel bir tablo yaptırır ve bu aile müzesinde sergilenir. Sergiye gelen ünlü mafya Hwang Hyunjin o tabloyu görmesi ile onun kusursuzluğuna tutulur...