Otel odasının duvarlarına çarpan can çekişme sesleri ortamın sessizliğini bozuyordu. Kadının gözleri donuk ve endişeli bir şekilde, yere yayılan ardından ayaklarına bulaşan kana bakmıştı. Göz bebekleri olayı idrak etmeye çalışırcasına etrafta dolaşmıştı. Adamın bakışları ise keskin ve can alıcıydı. Kadına diktiği gözleri ve yüz ifadesinde anlaşılmaz bir tepki vardı fakat güvensizliğini ortaya koyuyordu. Kadın, adamın bakışlarını hissederek artık inlemeleri dinmiş ve ruhunu teslim etmiş bedenden yavaşça uzaklaştı. Gözlerinde tedirginlik beden dilinde savunma vardı.
Bu savunma saniyeler sonra geriye doğru atılan adımlarını hızlandırıp kendisini banyoya kilitlemesiyle harekete dönüştü. Adam arkasından koşarak kapıya dayandı ve yumruklamaya başladı. Sesinde hafif bir güvenle birlikte çoğunlukla şüphe seziliyordu.
"Aç kapıyı! Polis!"
Kadın küvet ve duvarın kenarındaki boşluğa sinmiş bir şekilde nefes alış verişlerini düzene sokmaya çalışıyordu. Sonunda kalkıp üzerindeki banyo havlularını çıkarttı ve duşa girmeden önce dolaba astığı kıyafetlerini aceleyle giyindi. Saçlarından fayansa damlayan su kadının iyice gerilmesine neden olmuştu. Az önce en yakın arkadaşı, kardeşi yerine koyduğu kız ölmüştü.
Adam kapıya tam omuz atacakken yatağın altından çıkıp koridora kaçan kişiyle telsizine abandı.
"7540 merkez, olay yeri inceleme talep ediyorum!"
Bir seçim yapmalıydı adamı mı takip etmeliydi, kadını mı tutuklamalıydı? Katil hangisiydi?
Evett!!
Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü yazıya dökemediğim kurgu sonunda sizlerle!
Nasıldı tanıtım? Merak uyandırdı mı??
Sizleri seviyorummm <333