~3~

351 15 17
                                    

Uyandığımda Ran bana bakıyordu.
(Ran) günaydın bebeğim.
(Yuimi)günaydın.
Sweatimin içine girmiş Rindou'ya baktım.
(Ran) dün gece göğüslerinden çok etkilendi. Gece göğsünü açıp açıp baktı. Ama merak etme sütyenini çıkartmadı.
Kızardığımi hissettim.
(Ran) çok tatlısın~
(Yuimi) t-teşekkürler
Sweatimin içindeki Rindou hareket etmeye başladı. Sweatimden çıktı. Kafasını göğsüme koydu. (Ne göğüsmüş amına koyım ya)
(Ran) hey Rin! Yuimi'ye o kadar yaklaşma!
Ran beni kendisine doğru çekti. Rindou'nun kafası yatağa düştü.
(Rindou) o kız sadece senin değil. O kız benimde. Birlikte paylaşacaz diye anlaşmıştık.
Bu seferde Rindou kendisine doğru çekti beni.
(Ran) bugün alışveriş merkezine gidebiliriz kediciğim~ sana kıyafetler alırız.
(Yuimi) olur.
Çok şükür artık nefes alabilecektim. Kaçmaya çalışmıcaktım çünkü onlara artık bağlanmıştım.
(Ran) hadi Rin kalk artık.
(Rindou)biraz daha.
(Ran) i yi ben Yuimi'yi alıyorum gidiyorum.
Rindou birden yataktan kalkıp bana doğru sarıldı.
(Rindou) hayır alamazsın.
(Ran) hadi kahvaltı yapalım.
(Yuimi) yardım edil-
(Ran) yardım edilecek bişey yok bebeğim sen geç otur masaya bebeğim.
(Yuimi) tamam~
Kahvaltı ettikten sonra hepimiz giyindik ve alışveriş merkezine gittik. İkisinide o mağazadan o mağazaya sokuyordum. Tepki vermiyorlardı.
(Rindou) bu son olsun lütfen.
(Yuimi) son merak etme.
O mağazaya da girdikten sonra arabaya bindik ve eve doğru yol aldık herkes yorulmuştu. Eve geldiğimizde üstümü değiştirip Ran ve Rin'in ortasına oturdum. Çok yorulmuştum eminim ki onlarda çok yorulmuştu. Gözlerimi dinlendiriyordum. Uyuyakaldım.
Uyandığımda yataktaydım. Hâlâ uyuyorlardı. İkiside çok tatlı uyuyorlardı. Çok masumlardı. (Ya ya çok çok)
Ran yavaşça gözlerini açtı. Beni görünce tebessüm etti.
(Ran) sen bizim mi izliyordun?
(Yuimi) evet.
Ran hafifçe kıkırdadı.
(Ran) hmmhm.
Ellerini kalçama koydu. Rindou hâlâ uyuyordu.
(Ran) uhm.. Yuimi bizi seviyor musun?
(Yuimi) dürüst olmak gerekirse ilk baş sizden nefret ettim ama sonra sonra sizi sevmeye başladım. Yani evet seviyorum.
(Ran) bunu duyduğuma sevindim. Keşke Rindou da duysaydı.
Ran hızlı ve ani bir şekilde dudağımdan öptü. Neye uğradığımı şaşırdım. Rindou da bizim sesimize uyanmıştı büyük ihtimalle.
(Rindou) n'oluyo be!
(Ran) hadi Rindou kalk Mikey bizi bekliyordur.
(Rindou) Lanet olsun! (Kocacım sinirlenme, papatya çayı iç iyi gelir)
İkiside kalkıp üstünü giyindiler.
(Ran) kapıyı kitlemiyoruz bebeğim sakın kaçma tamam mı?
Onaylarcasına kafamı  salladım.
(Ran) aferin bizim bebeğimize.
Önce Ran dudağımdan öptü sonra da Rindou. Ardından gittiler. Bende kahvaltı etmek için mutfağa gittim. Kendime kahvaltı hazırladım.
Kahvaltım bittiğinde salona geçip televizyondan film açtım. İzlemeye başladım.

Filmde bitmişti. Canım sıkılıyordu. Acaba saat kaçta gelirlerdi? Biraz şekerleme mi yapsaydım? En azından zaman geçerdi. Yatağa geçtim ve uyumaya başladım.

~Timeskip ~

Uyandığımda evde çıt yoktu. Hâlâ gelmemişlerdi. Yatakta boş boş duvara bakıyordum.

~ Yarım saat sonra~

Kapı açılma sesi duymuştum. Koşarak kapıya doğru gittim.
(Ran) bizi çok mu özledin?
(Yuimi)evet ve canım çok sıkıldı.
(Rindou) o can sıkıntısını biz alırız hemen.
Ne ima etmek istediğini anlamamıştım.(mal kız seksten bahsediyo)
_______________________________________________________________________________________________

Ben burda bırakayım smut diğer bölümde yazcammmm. Hehe:)

Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayınnnn muah<333333

Haitani kardeşlerin oyuncağı(bonten)^^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin