Ren beni masaya oturtmuştu.
(Ren)ah~ merak ediyorum da vücudun senin yüzün kadar da güzel mi? Eğer güzelse kendimi tutamam. İçimdeki canavarı ortaya çıkarmam lazım. Yıllar boyunca o canavarı içimde tuttum. Şimdi o canavarı salabilirim.
Hızlıca gömleğimi yırttı. Sırıtarak göğüslerime baktı. Göğsüme doğru indi ve öpmeye başladı. Çok tutkulu öpüyordu. Boynuma doğru gitti. Boynumu ısırmaya başladı.
(Yuimi) y-yapma ah~
Daha sert ısırmaya başladı. Onu üstümden ittim. Ve koşarak gömleğimi aldım. Yırtılmıştı ama bir şekilde onu giyebilirdim (nası amk).
Hızlıca üstüme geçirdim gömleği. Koşarak kapıya doğru gittim. Kapıyı açıp ilk işim odamdan çantayı almak oldu. Koşarak eve gittim. Başka bir iş bulacaktım.Ren'le daha fazla çalışamazdım. Adam meğersem benim sapığımmış. Ben bunu nasıl göremedim. Eve vardığımda çok yorgundum. Sıcak bir duş aldım ve bilgisayarımın başına geçtim. İş ilanlarına baktım. Bana göre buldum. Yine şirketmiş. Patronu kızmış. Kız olduğunu öğrendiğimde çok mutlu oldum. Hemen telefonumu aldım ve numarayı çevirdim. Durumları anlattım. Yarın gel yüz yüze görüşelim dedi. Kadının sesi çok güzeldi. Dişlerimi fırçalayıp yattım.
Sabah erkenden uyandım. Duş alıp üstümü giydim.Giydiği,
Hemen evden çıktım. Şirket çok yakındı. Şirket çok gösterişliydi. İçeriye girdiğimde sekretere gittim.
(Yuimi) Ayame Saito'yla görüşecektim.
(Sekreter) hemen haber veriyorum.
(Sekreter) 20. Katta sizi bekliyor ( ebesinin amı).
(Yuimi) teşekkürler.
Asansöre bindim. Odası tam önümdeydi. Kapıyı tıklattım.
(Ayame) gir.
(Yuimi) ah merhaba ben Yuimi.
(Ayame) lütfen içeri gir. Şöyle otur.
Çok sıcakkanlı birisiydi.Ayame,
(Ayame) kendinden bahset bana.
*anlatırım*
(Ayame) evet yeni işine merhaba de.
(Yuimi) çok teşekkür ederim.
(Ayame) rica ederim. Yarın işe başlayabilirsin.
(Yuimi) Hoşçakalın.
(Ayame) görüşürüz tatlım.
Yüzü çok tanıdık geliyordu. Bir yerden tanıyorum gibi. Sanki bir yerde karşılaşmıştık. Eve gelmiştim. Yemek yiyip televizyonu açtım 1-2 saat sonra da yattım.Bugün ilk iş günümdü. Hemen üstümü giyindim.
Giydiği,
Hemen evden çıktım. Şirkete doğru yol aldım. Şirkete vardığımda hemen odama geçtim ve bir şeyler yazmaya başladım. O kadar odaklanmıştım ki kapı çalınca yerimden sıçradım.
(Ayame) Oi Yuimi! Seni sevgilerimle tanıştırıcam. Gelsene.
(Yuimi) tabii.
(Ayame) işte Ran Haitani kardeşi Rindou.Siktir.
_______________________________________________________________________________________________
Waaa sonunda tatile girdik sizi bölümlere bölümlere boğucammmmmmm. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn öpüldünüzzz muahhhh<3333333333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haitani kardeşlerin oyuncağı(bonten)^^
Fiksi RemajaKızımız Yazılımcıdır. Patronu ona önemli bir iş verir. Bilgisayarının başına geçtiğinde e-mail gelir. Merak eder ve açar. Kendi fotoğrafını görür ve şok geçirir. Ona e-maili atan kişi Ran ve Rindou Haitani'dir.