~5~

304 18 6
                                    

Hızlıca evden çıktım. Evime doğru yürümeye başladım. Ara sokaklardan geçmek zorundaydım. Nefret ediyordum ama yapacak bişey yoktu. Adım attığımda bi kıkırdama sesi duydum. Daha da gerilmeme sebep oldu. (Matematikte benim geriliş destanı)
(Shuo) benim tatlı bebeğimm.
Tam arkamı dönecektim ki gözlerim karardı.
    
                       ~sonrası karanlık~

~Ran'ın bakış açısı~

(Rindou)YAPTIĞINI BEĞENDİN Mİ AL İŞTE KIZ GİTTİ. EĞER SHUO YUİMİ'YE BİR ŞEY YAPARSA SENDEN BİLİRİM ANLADIN MI.ŞİMDİ GİDİCEM VE YUİMİ'NİN EVİNE BAKICAM!!!!!!
(Papatya çayı öneririm askm)
Rindou hemen evden çıktı. Her şey benim yüzünden oldu. (Yok ebemin yüzünden TABİİ Kİ SENİN YÜZÜNDENNNN)
Rindou'nun çıkmasıyla bende evden çıktım ve Yuimi'yi aramaya koyulduk. Umarım ona bir şey olmamıştır.

~Yuimi'nin bakış açısıyla~

Uyandığımda Bodrum gibi bir yerdeydim. Ellerim bağlıydı. Hâlâ sersemdim ne vermişlerdi bana?
(Shou)ahh~benim biricik bebeğim uyanmışşşş.
(Yuimi) Shou ito.
(Shou) demek Haitaniler söylemiş adımı.
(Yuimi) evet.
(Shou) sonunda benimsin yıllar boyunca senin elde etmek için neler verdim biliyor musun?
(Yuimi) bırak beni.
(Shou) sana açılan çocukları öldüresiye dövdüm. Şimdi sıra Haitanilerde^^
(Yuimi) onları rahat bırak.
(Shou) ahh~senin ne kadar temiz bir kalbin var. Neden onları koruyorsun ki? Yoksa onları seviyor musun? Eğer seviyorsan onlara bin kat daha da işkence edicem. Ve bundan çok zevk alıcam.
(Yuimi) hayır onları sevmiyorum. Sadece ne derdin varsa benimle hallet.
(Shou) sana asla zarar vermeyeceğimi biliyorsun kedicik.
(Yuimi) hey! Ortaokulda sen bana açılmış mıydın ?
(Shou) defalarca ama kağıtlarla senin yüzüne aşkımı itiraf edemedim çünkü utandım. Ama artık utanmıyorum.
(Yuimi) beni salar mısın?
(Shou) üzgünüm salamam. Şimdi benim işim var. Sakın kaçma ellerini çözücem tamam mı?
Kafamı salladım. Ellerimi çözdü. Ve odadan dışarı çıktı. Odayı inceledim. Küçük bir cam vardı tepede. Ordan kaçabilirdim. Camı açar açmaz alarm çalmaya başladı. (Sıçtın) Shou odaya girdi. Ama hayatım kaçmak yoktu. Camı tamamen açtım ve bağırdım.
(Yuimi) YARDIM EDİNNNN!!!!!!!
(Shou) SENİ SÜRTÜK GEL BURAYA!!!!!
Sandalyeden düştüm kalçam çok acıyordu. Shou karnıma tekme atmaya başladı.
(Yuimi) yapmaa.
Karnıma tekme atmaya başladı.
(Yuimi) yapma.... Lütfen.
Gözlerimden yaşlar düşüyordu.
(Shou) ağlama bebeğim... her şey senin iyiliğin için ( matematikte benim max sallayış)
Dudağımdan öpmeye başladı. Özlem dolu öpüyordu.
(Shou) seni çok özledim.
(Yuimi) Shou sen bana nasıl aşık oldun?
(Shou) Yuimi hatırlıyor musun? Sen parka gitmiştin hiç arkadaşın yoktu. Bende sana arkadaş olalım mı demiştim. O zaman sana karşı hislerim oluştu.
(Yuimi) o yüzden seni bir yerden ısırıyorum.
Tam dudağımı öpmeye devam edicekken ben geri çekildim.
(Yuimi) hazır değilim.
Shou gözlerime bir kere daha baktıktan sonra odadan dışarı çıktı. 
~yazar anlatımıyla~

Sevdiği kadına istediği gibi dokunamıyordu, öpemiyordu, sarılamıyordu. Shou bu duruma çok üzülüyordu. Kafası acıyordu neden kafası acıyordu ki?

~Yuimi anlatımıyla~

Silah sesi gelmişti. Daha da geriliyordum. Ve kapı açıldı gelenler HAİTANİLERDİ.




_______________________________________________________________________________________________



Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın isteğiniz varsa söyleyebilirsiniz <3333 öpüldünüz muah 💋

Haitani kardeşlerin oyuncağı(bonten)^^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin