ETHAN
"Girebilirmiyim ,efendim? " kapıyı tıkklattı . Başımı belgelerden kaldırdım .
"Gel, Elodie"
Elodie malikanenin şefiydi aynı zaman da yardımcım Oliverin karısıydı . Çok genç oldukları söylenemez.
Ama tüm ömürlerini nerdeyse benim için çalışarak geçirmiştiler.
"Bu gün geliyormu efendim? " dedi kahveyi çalışma masamın üzerine bırakarak.
Başımı evet anlamında salladım .
"Ona iyi bak ve tüm hizmetçilerede , karım olduğunu ve ben nasıl söz hakkına sahipsem . O da öyle olmalı emrinden çıkmalarına izin verme. "
"Tamam. Başka bir şeye ihtiyacınız varmı ?"
" Hayır , çıka bilirsin."
Yaşım neredeyse , 30 u geçiyor du , bu zaman kadar bekardım .
Ama bir hafta önce Olivera tüm şehirdeki kızları araşdırmasını ve bana en uygun olanı bulmasını söylemiştim .
İşle çok meşguldum buna zamanım yoktu .Diger bir yandan da şehrin ileri gelenleri evlenmemi istiyorlar ve durmadan baskı yapıyorlardı .
Umarım, bu adımım ağızlarını kapalı tutmama yardımcı olur.
Aslında benimde bir varise ihtiyacım vardı . Evet , bu şehri birine emanet etmeliyim .
Sevgili okur, kim olduğumu sende bilmiyorsundur o zaman , söyliyim .
Ben Ethan Harthley tüm şehrin lordu ve efendisiyim .
Sadece adımın duyulmasından hoşlanmam , bu yüzden şehirdeki çoğu adam beni tanımaz.
Şehrin en zemginlerin den de zenginim . Ve bu mirası bırakacak birine ihtiyacım var.
Çünki , bu servet için çok fazla emek harcadım .
Bir kaç belgeyi de inceledikten sonra kappatım ve koltuktan kalkarak yerden tavana kadar uzanan pencerenin önünde durdum .
Acaba , Oliver nasıl birini bulmuştu . Doğrusunu, söylemek gerekirse kadınlar hakkında hiç düşünmemiştim .
Yani , şimdiye kadar.
Malikaneye doğru yaklaşan araba beni düşüncelerimden çekip çıkardı .
Araba durdu Oliver indi ve karımın da inmesi için kapıyı açtı.
" Aman Tanrım, o çok küçük ."
" Lanet , Oliver."Arabadan indi ve elinde küçük bir bavulla malikanye doğru yürümeye başladı .
Hakkında hiç bir şey bilmiyordum . Onu malikaneye getirdikten sonra Oliverdan öğrenmeyi planlamıştım .
Ama o gerçektende küçükmüş , kaç yaşında acaba.
Başını yere doğru eğmiş etrafına çok az bakıyor ve anladığım kadarıyla bu zenginlik onu tatmin etmedi .
Rüzgar uzun siyah saçlarının havada dalgalanmasına sebep oluyor ve o küçük yüzüyle bembeyaz teni ortaya çıkıyor.
"Tanrım o gerçekten çok genç" diye mırıldandım kendi kendime.
Benim beklediğim daha çok süslü , daha bakımlı . Uzun boylu gerçekten kadınsı bir kadındı .
Karşımdakıysa çok küçük boylu ,zayıf bir kız çocuğuydu .
Varis işini ertelemeliyim sanırım . Çünki , ilk önce büyütmeli olduğum başka bir çocuk olacak.
Çok büyük hayalkırıklığı gerçekten . Dedim kendi kendime ve arkamı çevirerek yeniden çalışma masamın başına geçtim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLİLİĞİN SAYFALARINDA ( Sayfalarda Büyüyen Aşk serisi 1.)
Romance"Hayatının sayfalarını kitaplarda arayan Aria, 19 yaşında genç bir kızdır. Kocaman bir kitap kurdu ve okumaya olan sevgisi, onu gerçek dünyanın karmaşasından uzaklaştıran bir sığınak gibidir. Ancak, kader onu beklenmedik bir yolculuğa sürükler. Zeng...