BÖLÜM 4

26 2 0
                                    

ARİA

Malikanaye geldiğim andan bu yana her şey beni çok şaşırtmıştı .

Marcella Bay Ethanın zengin olduğunu ama şehirde hiç kimsenin onu tanımadığını söylemişti .

Bende bu söylediklerindem yola çıkarak kocamın çok da zengin olmadığını  düşünmüştüm.

Ama şimdi durduğum odaya baktığım zaman Bay Ethanın çok hem de gereğinden fazla zengin olduğunu gördüm .

Malikaneye girdiğim andan itibaren tüm hizmetçiler huzurumdaydılar.

Bayan Elodie bana bir kaç odayı ve malikaneyi gezdirdikten sonra bu odanın  Bay Ethanın odası olduğunu söyledi .

Yani , şimdi içinde durduğum odanın .

Oda her haliyle çok büyük  ve çok şık .

Yerden tavana kadar uzanan büyük pencereler  kahverengi perdeyle süslenmiş ve içeri giren gün ışığı ihtişamlı yatağın üzerine vurarak odaya daha da güzel görüntü veriyor.

Yatağın hemen yanındaysa ondan nerdeyse 3 metr uzaklıkta olan büyük koltuk yer alıyor.

Yerdeyse beyaz ve kremrengi halı ve uzerindeyse çok şık ve büyük bir  dolab var.

Bavulumu yatağın üzrerine blraktım ve bavulumu açarak içinden kitaplarımdan birrini aldım .

Ama şimdi kitap okuyamayağım anlaşılıyor çünki , zihnim  benden neredeyse 11 yaş büyük biriyle uyumağı düşünerek beni tedirgin ediyor.

Duvardakı saate baktım saat neredeyse 7 .

Düşüncelere dalmışken çalan kapının sesi beni dünyaya döndürdü.

Bayan Elodie elinde bir tepsiyle içeri girdi . Anladığım kadarıyla yemek getirmişti .

Yemeği buraya bırakıyorum , hanımım diyerek odadan çıkttı .

Geldiğimden bu yana kimseyle konuşmamıştım . Belkide benim dilsiz olduğumu bile düşüne bilirdiler.

Yemeği yemeye başladım ama çok fazla yiyemedim , evet yemek harikaydı ama benim iştahım yoktu .

Çünki hala gece için tedirgindim .


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EVLİLİĞİN SAYFALARINDA ( Sayfalarda Büyüyen Aşk serisi 1.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin