KAN VE CESET

21 2 1
                                    

Bölüm müziği/belki, aber sie, naptığını bilmesemde

Ben Savcı Mihra bu benim hikayem ama mutlu değil kanlar,cesetler,cinayetler var bu hikayede. Ben savcıyım evet ama bazen savcı olduğunu unutup uzak hayallerle karşılaşıyorum.

Polis merkezinden çıkıyordum telefonum çaldı arabama bindiğim sırada açtım telefonu beni arayan zümra'ydı, zümra benim en yakın arkadaşımdı ve doktordu.

- Mihra Ozan'la bugün kafede buluşacağız nehir ile tolga'da gelecek sende gelir misin? Hem bak bugün benim doğum günüm akşamda evde kızlarla bir parti düzenleyeceğiz hadi sende gel be kanka. Zümra'nın sesi çok istekliydi ancak ben çok yorgundum.

- zümra gelmek çok isterdim ama çok yorgunum eve gideceğim akşam senin doğum günün değil mi zaten o zaman gelirim olur mu? dediğimde zümra hemen oflamaya başladı.

- off peki tamam sonuçta akşam doğum günüm o zaman gelirsin.

- tamam söz veriyorum gelicem hadi görüşürüz diyerek telefonu kapattım.

Eve geldiğimde kedim duman karşılaştı duman'a gidip mama ve süt verdim. Daha sonra kendime de bir kahve yaptım televizyondan da flim izledim. Televizyonu kapatıp odama geçtim. dolabımı açtım ve pastel pembeli bir elbise seçtim ve elbisemi giydim aynamın karşısında hafif bir makyaj yaptım saçlarımı açık bıraktım. Ve telefonunumu alıp zümra'ya mesaj attım

- kanka ben hazırım geleyimi

- evet gel bende yarım saattir hazırım

- tamam ozaman peki kimler gelecek

- sen,pırıl,nehir, eski sınıf arkadaşımız olan gamze ve yağmur bu kadar kişi gelecek

- he tamam ozaman ben yola çıkıyorum. yola çıktım zümra'nın evine gelmiştim ikimiz fotoğraf çektik. Herkez gelmişti pasta yediler daha sonra müzik açıp dans ettiler. Daha sonra zümra çay koymak için mutfağa gitti aniden elektrikler gitti.

- aaa şimdi sırasımıydı şu elektriğin dedi nehir

- durun flaşı açayım hemen gelir elektrik dedi mihra

- aa zümra mutfaktaydı her taraf karanlık değilmidir dedi pırıl

- yok canım o el fenerini açmıştır dedi nehir. Işıklar geldi müzik açıldı hepsi tekrardan dans etti. Daha sonra hepsi koltuklara oturdu.

- arkadaşlar yarım saat oldu zümra hayla gelmedi gidip bakalım dedi gamze. Hepsi birlikte ayağa kalkıp mutfağa gittiler. Ve hepsi aniden bağırdı. Mihra gözleri yerde yatmış olan zümra'ya bakıyordu her taraf kan içerisindeydi mihra yere düştü ve zümra'yı uyandırmaya çalıştı ama zümra uyanmıyordu çoktan ölmüştü bile pırıl ağlaya ağlaya telefonunu açtı ve ambulansı aradı. Mihra zümra'nın yanı başında durmuş ağlıyordu. Ambulans gelmişti zümra'yı torbanın içine koymuşlardı. Ozan zümra'nın evine geldi ve hepsine baktı ve dediki.

- noluyo zümram nerde ona hediye aldımda dedi Ozan.

- abi, abi şey zümra abla dedi pırıl

- evet zümra noldu zümra'ya gelsin artık dedi Ozan.

- abi zümra abla vefat etti dedi pırıl

- ne ne saçmalıyorsun pırıl kendine gel zümra ile daha yarım saat önce konuştuk dedi Ozan

- abi zümra abla öldürüldü dedi pırıl.

- Ya ne diyorsun abicim zümra içeride şaka yapmayın bana dedi Ozan

- abi içeriye bak dedi pırıl.

- tamam içeriye bakayım dedi Ozan. Mutfağa geldinde yerde ki o kanı gördü ve bağırdı.

GİZLİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin