HERŞEY SENİNLE GÜZEL

4 0 0
                                    

Bölüm müziği/ herşey seninle güzel,senle ben

5 AY SONRAAAAAAAA

evet sonunda beklediğim o an bu gün kınam var yarın ise düğünüm kuaförde saçım bitmişti ve ben kınalığımı giydim. Efe gelince. Ona sarıldım ve dedimki.

- bugün bizim kinamız ama sen bu gün gelemezsin.

- neden?

- çünkü kına kadınların olduğu birşey.

- off peki tamam o zaman ben eve gideyim yarında seninle düğünümüz olucak.

- evet sevdiğim hadi görüşürüz.

- görüşürüz.

Hemen nehir ile kınamış olduğu yere geldik. Ben koltuğuna oturdum ve birkaç saat içinde kına ile gelen nehir ve arkadaşlarım ve benim ortamda döndüler ve şöyle dediler.

- kınayı getir annem

O an gözlerimden yaşlar akmaya başladı ve bu sözlere devam ettiler.

- parmağıma sür anne.

Ve en sonda hıçkırarak hıçkıra ağladım. Ve şarkı bittiğinde arkadaşlarım elime kına sürmek için geldiler. Ben elimi açmadığım.

- gelin elini açmıyor kaynana,kaynana nerdesin.

O anda Ayşe anne geldi ve altını avucuma koydu ve üstüne de kına sürdü ve alnımdan öptü.

Ve birkaç saat içinde nehir ile tuvalete gittim ve elimi yıkadım ve nehir.

- biliyormusun benim ilk elime kına sürüldüğünde ağladım.

- ee öyle olur.

- vallahi öyle ağladım ki hiç söylemeyeyim yani.

- bende ya sen ilk ağladığında ben seninle dalga geçtim.

- ee boşuna dememişler dimi "gülme komşuna gelir başına"

- nehir.

- Efendim.

- düğünden sonra eve geldiğinde ne hissettin.

- mutluluk ya sonra ben odama geçtim üstümü değiştirdim sonra Burak biraz eve geç geldi.

- neden ilk evlenmiş senin yanında olması gerek.

- sorma arkadaşları evlendi diye ta eve kadar peşlemişler.

- aaa ben bunu biliyorum.

- evet ondan dedim eğer efe eve geç gelse böyle anla tamam.

- tamam dedim ve gülümsedim.

Ve geri yerime geldim ve böyle gün geçmişti.

YARIN
kalktığımda içimde heyecan vardı çünkü bugün düğünümüz vardı ve efe'de  gelecekti. Kuaförde saçımı yaptılar ve sonra gelinliğimi giydim ve efe gelince ona baktım ve gülümsedim o da bana gülümsedi sonra arabaya bindik ve dış çekime gittik ve ben efe'ye sarıldım ve öyle fotoğraflar çektik sonra düğünümüzün olduğu yere geldik bir düğün salonuydu. Ben gelin odasında beklerken misafirler gelmişti bile. Benle efe o düğün salonundan geldik ve dans etmeye başladık şarkı "yalancı bahar" dans ettik ve dedimki.

- bak bu gün evleniyoruz işte dedim.

- evet dedi bana gülümsüyordu.

Ve daha sonra herkes halay çektiler ve bende arada sırada girip çıktım. Ve yemek yeme kısmına gelince bize de yemek verdiler ve misafirlere de ve nikah törenine gelince kalbim çıkıyor du.

GİZLİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin