ZOR BU ÖLÜM

12 1 1
                                    

Bölüm müziği/aklına ben gelicem,yansıma,değmesin ellerimiz,belki,merdiven, rengarenk acılar,olmazlara inat.

Gözler ve yetenekler bir aşk hikayesini bile bitirebilir. Yada
küçükken aşık olduğun bir çocukla karşılaşıyorsun ama o ise senin arkadaşının katilini saklıyor bir suçlu olarak biliniyor sizin sevdiğiniz çocuk size bir ihanet ediyor.

Emniyetten çıktım ve evime gittim bavulumu hazırlarım dumanı ledi çantasının içine koydum ve arabaya bindim hiç uçakla falan uğraşmayın ve hemen arabaya bindim ve yola koyuldum İzmir'e gidecektim memleketimin yerine. Yolculukta gözlerimin dolduğunu hissederken zümra ile anılarımız geldi aklıma ellerimi direksiyona vurdum ve niye bana bunu yaptın efe dedim ve arabayı bir kenara bıraktım ağladım ve yandaki olan marketin içine girdim ve orda şu ve bir kaç atıştırmalık falan aldım ve arabaya tekrardan bindim ve yoluma devam ettim ağlasam da üzülsem de sonunda İzmir'e vardım İzmir'e saat sabah 6:33 geçe geldim ve annem'e sarıldım ağladım ve gözlerimdeki yaşlar aktı küçük kardeşim Elif'e sarıldım ve içeriye gittim annem herşeyi anlattımda annem ne dedi ve bana baktı ve sarıldı. Gözlerimdeki yaşları sildim ve evimdeki odama geçtimde duvarda zümrayla fotoğraflarımızı görünce ağladın ve fotoğrafı elime aldım ve fotoğrafa sarıldım gözlerimdeki yaşlar dökülürken bir tane küçük sandığı elime aldım ve içini açtımda efe savcıyı sevdiğimi ve onun havalı birisi olduğunu yazmıştım hatta şu şişesi bile vardı elime aldım şu şişeyi ve yere fırlattım günlüğü de aldım ve yaktım. Küçük kardeşim elif yanıma geldi ve bana sarıldı ve bende ona sarıldım gözlerimdeki yaşlar aktı. Ve kardeşim artık ağlama bende üzüyorsun dedinde gözlerimdeki yaşları sildim ve tamam dedim. Ve onun odasına gittik. Ve dedimki ee birisi varmı öyle aşık olduğun dedimde. Yanakları kızardı ve evet dedi ve hatta fotoğrafını gösterdi kardeşim elif 9.sınıf ablam ise 5 yıl önce evlendi. Elif'e baktım ve gözlerinden yaşlar aktı ve nolduğunu sordumda dediki.

- ama aşık olduğum çocuk en yakın arkadaşım leyle ile sevgili olmuşlar. Dedinde içimin cız ettiğini anladım ve ona sarıldım. Kalbi paramparça olmuş güzel kuşumun ve onun elini tuttum ve dedimki boş ver herkes böyle olabiliyor dedimde. Tamam dedi ve göz yaşını sildi ve dediki abla hadi gidelim çarşıya dedinde gıpülümsedim hadi dedim ve git hazırlan dedim hızlı adımlarla gitti ve hazırlandı bende siyah pantolon ve içine krop giydim ve siyah ceketimi giydim ve arabamı bindik ve yola çıktık. Çarşıda elif kendisine çanta,krop,saat,bileklik aldı ve bende siyah ve üstünde beyaz karali bir elbise, çanta,siyah bir bileklik, ve yüzük aldım ve öncü yemeye gittiğimizde öncü yedik ve konuşmaya başladık.

- abla sen savcısın ya herkezi koruyabilirsiniz dimi

- evet de neden sordun?

- abla sana anlatıcam ama kimseye söylemek yok

- söyle elif söz kimseye söylemicem.

- abla ben sekizinci sınıftayken okuldan çıktığımızda Birtane adamın beni takip ettiğini fark ettim ve korkmaya başladım adam hızlanın en sonda arka bacağımla adamı ittim ve kaçmaya başladım yolda arkadaşım Cansu ile karşılaştım ve onunla koştuk ve bir evin arkasında durduk. Adam birisini aradı ve dediki.

- ikitane küçük kız var gelinde kaçıralım şunları dedinde ağladım ve adam bizi gördü işte beni çekiştirip cansu'nun abisi bizi görünce ekoştu ve adamı dövdü sonra cansunun abisi bizi evlerimize bıraktı. Sınırlı bir şekilde Elif'e baktım ve dedimki bu adamın yüzü nasıldı dedim ve dediki siyah gözlü bıyıklı ve şapkalı ama şapkasını rengi kahve rengiydi 42 yaşlarında iri yarı birisiydi dedinde. Kalk dedim ve gittik benim çalıştığım yere ve Elif'i anlattıklarını Ömer komsere anlattım ve dediki.

- zaten bu adam 1 yıl önce birtane kızı öldürdü . Bu yıl hapishaneye girdi bu suç ile asla o hapishaneden çıkamaz sen merak etme tamamı.

- tamam Ömer komser dedim ve ordan çıktık ve arabaya bildiğimiz de. Elif'e dedimki

GİZLİ OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin