Uyarı!:(Bu bölüm argo, küfür ve cinsellik içerir. Okumadan önce bunu göz önünde bulundurun lütfen.)
Şu balayı bölümüne gidelim:)
"Ferit, Marmaris'e gidince herhangi bir sıkıntı çıkarma lütfen. Peşin peşin söyleyeyim de!"
"Seyran ya Allah aşkına, ne sorunu çıkartacakmışım ki ben? Hem daha önce ne yaptığımı gördün de suçluyorsun beni?"
"Yoo Feritcim, sen hiçbir şey yapmadın. Ben kafamda kuruyorum zaten."
"Ya Seyran ama, imalar falan. Olmuyor böyle, yakıştıramadım."
"Off Ferit neyse, çok konuşma da valizini hazırla!"
"İyi tamam be, Allah Allah."
Dolaba doğru yürüdü ve valizi çıkartmaya çalıştı. Hala kolu tam iyileşmediği için zorlanıyordu. Farkedip yanına yaklaştım. Elimi koluna koydum ve okşadım.
"Hala ağrıyor değil mi?"
"Hay- ahh!"
"Ferit hani acımıyordu?!"
"Seyran bak gerçekten ağrımıyor, önemli değil."
"Peki ağrımıyor, ama hadi valizi birlikte hazırlayalım."
"Olur tamam."
Valizleri hazırladıktan sonra araba ile havaalanına gittik. Ferit ile gülüyor, şakalaşıyorduk. Şuan gerçekten huzurluydum. Uçak inince golf arabaları ile otele kadar gittik.
"Merhaba Ferit Bey, hoşgeldiniz."
"Hoş bulduk, hoş bulduk. Bize odanın anahtarlarını verir misin?"
"Tabii buyurun Ferit Bey. Bu sizin, bu Asuman ve Suna Hanımın, bu da Abidin ve Kaya Beyin."
"Sağol." dedikten sonra diğerlerine dönerek "Biz odaya kaçar, ha birde bizi rahatsız etmeyin yeni evliyiz sonuçta." diye ekledi Ferit. Ama demesiyle dirseği yemesi bir olmuştu.
"Aah napıyorsun kız!"
"Susturmaya çalışıyorum! Sus da yürü, utandırdın zaten."
(+18 içerik uyarısı, lütfen rahatsız olacaklar bunu bilip okumaya başlasınlar!)
Atışa atışa odaya çıktık. İçeri girer girmez sanki az önce hiç atışmamışız gibi beni kapı ile arasına aldı. Sıcak nefesi dudaklarıma vuruyordu.
"Ee Seyran, bi shower se-" devam etmesine izin vermeden ağzının ortasına bir tane yapıştırdım.
"Ya Ferit, azgınlığın mı tuttu yine! Şuraya bi tatile geldik, tadını çıkaralım bari."
"Seyran."
"Hı?"
"Sen balayına gitmek istiyorum demiyor muydun?"
"Evet de, ne alaka şimdi?"
"Genelde normal çiftler balayına çıktıklarında sevişirler. Gece gündüz farketmez."
"Sence biz normal bir çift miyiz Ferit?"
"Hıhı, aynen öyleyiz." diyerek aranızdaki mesafeyi kapattı ve alt dudağımı dudakları arasına aldı. Dillerimiz ve nefes seslerimiz birbirine karışırken belimden destek verdi ve bacaklarımı beline sarmamı sağladı. Yatağa gideceğimizi sanarken bir anda kendimi banyoda bulmuştum. E söz konusu seks olunca adam sözünün eriydi. Beni banyo tezgahına oturttuktan sonra dudaklarımdan boynuma doğru bir yol çizdi kendine. Üstümdeki cropu çıkarttıktan sonra sutyenimden taşan göğüslerime hücum etti. En sonunda tahammülü kalmamış olacaktı ki kopçayı açmaya yeltenmedi ve tuttuğu gibi kopardı.