Seni Seviyorum

848 52 9
                                    

O zaman şu vuslat gecesine bi gidip gelelim:)

"F-Ferit, dur."

Ne kadar dur desem de durmuyordu. En sonunda güçlükle ayrılıp ittim.

"Ferit dur diyorum!"

"Ne oldu Seyran? Yanlış bir şey mi yaptım?"

"Şey.."

Aklıma gelen şeyle birlikte ayağa kalktım ve hızlıca gözlerimi masada gezdirdim.

"Ben acıktım."

"Ne?"

"Acıktım işte Ferit."

"Şaka mı yapıyorsun Seyran?"

"Ya Allah Allah, acıktım diyorum. Hem bak ne güzel hazırlamışsın."

"İyi peki. Ye hadi yemeğini."

Derin bir nefes alıp masaya oturdum. Sabahtan beri hiçbir şey yemediğim için epey acıkmıştım. Kaşığım ile pilavdan bir kaşık aldım. O sırada Ferit'in; beni, elini çenesine koymuş bir şekilde izlediğini farkettim.

"Sen yemeyecek misin?"

"Hayır ben aç değilim."

"Sen bilirsin."

Yemeğime devam ederken aklıma yerde olan çantam ve paltom gelmişti. Ayağa kalkıp çantamı ve paltomu yerden aldım. Sonra ise çizmelerimi giydim. Çantamdan telefonumu çıkartıp baktığımda ablamın çok kez aramış olduğunu gördüm.

"Ablam merak etmiş bizi."

"İyi olduğumuzu yaz, tadımız kaçmasın karıcığım."

Feriti sevmesine seviyordum ama yaptıklarını bir türlü unutamıyor, ona güvenemiyordum. 

"Ee Ferit, ben doydum. İstersen evimize gidebiliriz."

"Peki."

Sandığımdan daha kolay olmuştu. Şaşırmıştım ama bunu düşünecek durumda değildim. Sessiz sedasız ve neredeyse hiç konuşmadan yolu yarılamıştık. Sessizliği bozan Ferit olmuştu.

"Seyran."

"Efendim?"

"Bana neden güvenmiyorsun? Güvenini kazanmak için ne kadar çabaladığımı, seni ne kadar sevdiğimi görmüyor musun?"

Al işte, başlamıştık konuşmaya. Tırnaklarımla oynamaya başlamıştım.

"Ferit şuan-"

"Lütfen Seyran, şimdi tam zamanı. Kaçma artık benden."

Bu sırada arabayı sağa çekmişti. Yol zaten bomboştu, sıkıntı olacağını sanmıyordum.

"Ferit,ben... Ben senin yaptıklarını unutamıyorum, güvenemiyorum sana. Yeniden aynı hataları yapıp beni dağıtmandan, kalbimi kırmandan korkuyorum."

Elini uzatıp bacağımın üzerinde olan elimi tuttu.

"Seyran sana yemin ediyorum bana güvenirsen bu sefer güvenini boşa çıkartmam, seni üzmem. Bana güvenirsen belki bir şeylerin üstesinden birlikte geliriz. Sen varsan varım, yoksan yokum. Seni çok seviyorum ve senin de beni sevdiğini hissediyorum."

Söylediklerine bir an olsun güvenmek istemiştim, sözleri kalbime dokunmuştu. Eliyle yanağımı okşuyordu. İkimizin de gözleri doluydu.

"Bende seni seviyorum Ferit. Hem de çok seviyorum."

Yalı Çapkını / One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin