#1

8 3 0
                                    

Cześć jestem Olivia Hudson mieszkam w Ameryce i mam 17 lat .
Jestem brunetką z brązowymi oczami , jestem dosyć niska , bo mam 160 cm wzrostu .

W tym roku zaczynam 1 klasę liceum ,
w przyszłości chciałabym być aktorką dlatego uczęszczam na zajęcia teatralne.
Chociaż ten rok może będzie lepszy niż poprzedni. Ale szczegóły zobaczycie w dalszej części tej książki.

Nienawidzę oglądać horrorów, bo zawsze się na nich boję co rozbawia do łez mojego starszego brata .

A no tak nawet wam nie powiedziałam , że mam brata gafa ze mnie już to nadrabiamy.

No więc tak mam brata starszego nazywa się David Hudson i jest ode mnie starszy o dwa lata co daje mu 19 lat . Jest głupi jak każdy brat .

Jest brunetem z zielonymi oczami ma dziewczynę Mię jest uroczą blondynką i jest w jego wieku , dziwne że taki dureń znalazł sobie taką cudowną dziewczynę.

Moi rodzice nazywają się Alison i Harry Hudsonowie. Ja jestem podobna do mamy a David do taty. Ale ja jestem księżniczką tatusia a on syneczkiem mamusi ale rodzice kochają nas tak samo mocno . Nasza więź jest dosyć mocna zawsze każde z nas się wspiera David jest opiekuńczy w stosunku do mnie  i zawsze dba o mój komfort .

Zawsze byłam dzieckiem pełnym życia , radości i wszędzie było mnie dużo zaczęło się to zmieniać w ostatniej klasie gimnazjum , po tym co wydarzyło się nic już nie zostało takie jakie było.

Przede wszystkim ja nie zostałam taka jak dawniej ....

Po mimo więzi mojej z rodziną nie byli wstanie zwalczyć moich demonów, które zaczęły się dziać w mojej głowie i szkole.

Ta data zostanie już ze mną na zawsze 23.02!


_________________________________________

Hejka to ja co myślicie o takim początku nowej historii jesteście ciekawi co dalej?

Ta Druga Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz