KEYİFLİ OKUMALAR...
Gördüğüm kabusu hala uykuda olmama rağmen iliklerime kadar hissederken, yaşadığım acıya dayanamayarak, sıçrayarak uyanmış ve hızla atan nabzımı, derinden nefeslenerek düzene sokmaya çalışmıştım.
Delicesine çarpan kalbimin üzerine elimi koyup, kendimi sakinleştirmeye çalışsam da pek başarılı olamamıştım.
Neydi bu ?
Bir süredir gördüğüm kabuslar, son zamanlarda daha da sıklaşmıştı.
Neredeyse her gece gördüğüm kabuslar yetmiyormuş gibi, birde şiddetli kol ve baş ağrıları yaşıyordum.
Nabzım normale dönerken, geriye bıraktığı kol ve baş ağrısına dayanamayarak kendimi lavaboya güçlükle atmış ve dolaptan çıkardığım ağrı kesiciyi vakit kaybetmeden içmiştim.
Ağrı her saniye şiddetini arttırırken, dakikalar geçmiş olmasına rağmen ilaç hiçbir işe yaramamıştı.
Yaşadığım acıya daha fazla dayanamayarak olduğum yere çökmüş, başımı ellerimin arasına alarak acıyla inlemiştim.
Hissettiğim acı şiddetini arttırırken, bu kez tam anlamıyla feryat etmiştim.
*******
Ertesi güne keyifsiz uyanan genç kız, yatakta gerinemeyecek kadar yorgundu.
Başı hafiften zonklamaya devam ederken, kolunda da hafif bir sızı vardı.
Kendisini geceden kalma hissediyordu genç kız, okullar henüz açılmamış olsa da uykuyu pek sevmediğinden ve yaşadığı ağrılar yüzünden daha fazla yatakta kalmak istemiyordu.
Yataktan yavaşça süzülen genç kız, adımlarını doğruca banyoya çevirmişti.
Uzattığı eli çeşmeyi usulca açarken, su tam aksine yağarcasına akıyordu.
Geriye dönen kız dolaptan aldığı kıyafetlerini kolunun altına iyice sıkıştırıp, bir yandan da temiz havlu çıkarmış ve banyoya geri dönmüştü.
Duşunu alan kız tam anlamıyla yenilenerek çıkmıştı banyodan...
Son görüntüsüne aynada bakan kızın yüzündeki tebessüm bu durumu kanıtlamak ister gibiydi.
Merdivenleri ağır ağır inse de neşesi yerindeydi.
Kahvaltı masasında oturan babasına neşeyle seslendi. '' Günaydın baba ''
Bakışlarını tezgaha çeviren genç kız biraz daha kontrollü bir tonla '' günaydın anne '' demişti.
Genç kızın bir anda neden bu kadar neşeli olduğu netleşmişti.
Anne ve babasını daha fazla endişelendirmek istemiyordu. Bu yüzden dün gece olanları unutmuştu. Aslında unutmuş gibi davranmayı seçmişti.
Gazeteden başını kaldıran Cedric '' günaydın prenses '' diye cevap verirken, Sarah' da masadaki yerini almıştı.
Kızına sıcacık gülümseyen Sarah, bakışlarını eşine çevirdiğinde ise az öncekine göre biraz gerilmişti.
Aralarında geçen kısacık bakışma genç kızında dikkatini çekmiş olacaktı ki, bakışlarını üzerlerinden güçlükle çekerek gıcırtılı bir sesle boğazını temizlemiş ve omletinden kopardığı ilk parçayı mideye indirmişti.
Masadaki sessizliğin biraz fazla sürmesi genç kızı rahatsız etmiş olacaktı ki başını yerden kaldırmadan '' bir sorun mu var ? '' diye sormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARET
FantasyKurallarla dolu bir dünyada yaşamak zorunda kalan Alberta, öğrendiği gerçekle kurallara karşı koyarak yaşamak zorundadır... KURALLARA KARŞI KURALSIZCA YAŞAMAK ZORUNDA OLAN ALBERTA'NIN YAŞAM MÜCADELESİNE HAZIR OLUN. ...