hoofdstuk 2

27 3 0
                                    

Rikers proviel
"Heey Riker met wie stond je te praten op het concert" "gewoon zomaar iemand maakt niet uit" "Riker heeft een meisje hahahahahaha" " hou op Ross het is niet grappig" het was echt stom dat ze daar over begonnen maar ze hadden een soort van gelijk maar het is m'n meisje nog niet ik wil het wel maar ja ze vind mij vast niet leuk, want iedereen vind Ross geweldig. Maar ik zeg het tegen niemand. " morgen ons laatste concert en dan naar huis" zei Rocky opeens "ja" reageerde iedereen tegelijkertijd. " jongens laten we iets gaan doen ik verveel me dood" zei Rydel "laten we een film kijken" zei Radcliff "maar welke dan" "Rapunsel" " vooruit Riker"
R: heey Isabelle alles goed?
I:ja met jou?
R:gaat wel
I:wat is er dan?
R:irritante familie meer niet
I:begrijp wat je bedoelt maar ik moet nu gaan ik app je nog oké?
R:ja is goed spreek je later
"Riker kijk je nog" "ja natuurlijk" even later wad de film af en we gingen naar bed toe ik lag samen met Ross op de kamer. "Yo Riker met wie appte je net" "dat meisje van het concert" "vind je haar leuk" oké wat moet ik nu zeggen ja of nee ik wil nee zeggen maar is dat nou wel handig want...."Riker vind je er leuk" onderbrak Ross m'n gedachte "ja" mompelde ik " maar zij vindt mij vas niet leuk ze vindt jou vast veel cooler" zei ik een beetje zeurend "dat weet je niet miss vind ze je wel geweldig maar ik ben geen helderziende sus ik weet het niet zeker" Ross reageerde best chill ik had dat niet verwacht als ik eerlijk ben." Hee Ross laten we maar gaan slapen morgen word het echt een lange avond "ja dat klopt tot morgen" " jep tot morgen". Ik heb echt geen zin om optestaan ik ben moe ik loop naar beneden en eet wat en dan ga ik douchen en ik loop naar beneden en ik doe m'n bas alvast in m'n koffer en ga naast Rydel op de bank zitten. " heey Riker goed geslapen?" " Gaat wel jij?" " ik best goed eigenlijk heb je zin in vandaag?" "Ja jij?" "Dhu laatste concert is alteid het leukst" daar had Rydel gelijk in. Dan zijn de mensen zo enthousiast echt prachtig. " zin om morgen naar huis te gaan?" Vroeg ik "ja pap en mam weer zien en rustig thuis zijn niet vroeg opstaan gewoon chill" "precies wat ik dacht" "tijd om te gaan" roept onze manager. We lopen naar de auto en rijden naar het concert gebouw. We hoeven nu niet meer de spullen klaar te zetten want die stonden er al maar we moeten straks wel opruimen. "Kom mensen soundchek" zegt onze manager ee gaan klaar staan en spelen wat en dan moeten we wat handtekeningen uitdelen en wat foto's nemen en dan wachten tot het begint. Een paar uur later zegt onze manager dat het consert kan beginnen. "Hallo mensen wij zijn R5" begint Ross "en we zijn hier voor de laatste keer vandaag dus we maken er een feestje van goed" het publiek schreeuwt ja en we beginnen met pass my by. Even later komt Rydels lied ze zingt echt geweldig. En daarna gaan we door met forget about you het hele publik zingt mee het is prachtig om te zien en daarna gaan we op krukken zitten en zingen we one last dance ik vind het een heel mooi lied en na een paar ander liedjes is het voorbij en na een paar minuten als iedereen uit de zaal is beginnen we met opruimen als we klaar zijn rijden we naar het hotel we pakken onze spullen en lopen naar de auto en gaan naar het vliegveld. "Kom op mensen snel naar het vliegtuig" maar als we aankomen zijn we te laat. Eigenlijk moet ik heel hard lachenen ik zie aan de rest dat ze het zelfde denken."kunnen we niet met de auto naar huis?" "Dat kan maar dan zijn we niet morgen thuis dan moeten we naar de boot en dan met de auto veder" zei de manager iedereen stemde toe en zo gingen we naar huis. Ik zat wat muziek te luisteren en ik ging proberen te slapen maar dat gaat moeilijk als je 4 drukke mensen in de auto heb dus ik wou Isabelle appen maar ik bedacht me dat ze nu al wel sliep het was al 2 uur s' avonds. Na een paar uur waren we bij de boot eb we konden nog net mee. Na 2 uur lang in de auto op een boot zitten en 2 uur lang gewoon in de auto doet je kont echt heel veel pijn geloof me en nu moeten we gelukkig nog maar een kwartiertje naar huis rijden. We kwamen om kwart over 4 aan we liepen zachtjes naar binnen alleen had het geen nut want me ouders werden toch wakker. We gingen ze begroeten en daarna naar bed. We zijn nu twee dagen this en het bevalt veel beter dan ik dacht. "RIKER" "Eerst sorry zeggen Ross"" oke het spijt me" Ross had me weer belachelijk gemaakt dus ging ik op hem zitten." Heey hoe gaat het met je weet wel wie?" vroeg Ross uit het niets "met wie?" vroeg Rydel iedereen keek me vragend aan. "Met Clive is alles prima hoor" "nee niet met Clive met Isabelle" arg ik kon Ross wel wurgen waarom zei hij dat nou nu weet iedereen het. Ik ging naar boven want ik had geen zin in al dat komentaa zoals: is ze knap?, heb je een foto van haar? of is ze wel aardig?. Ik was woedend. In eens hoor ik m'n ringtoon ik kijk op mijn mobiel en zie dat Isabelle een berichtje heeft gestuurd ze vroeg waar ik nu was. Ik zei dat ik nu thuis was. Een paar uur later besloot ik te gaan slapen.

That momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu