hoofdstuk 3

17 1 0
                                    

Isabelle's profiel
"Isabelle contact" ik kijk op en zie m'n moeder erg streng kijken."Wat is er mam?" "Je moet even wat voor me halen bij de supermart. En je laat je mobiel hier straks gebeurt er nog een ongeluk". Het is nu al twee weken geleden dat ik Riker in het echt zag. We hebben wel heel veel gechat de laatste weken. "Wat moet ik voor je halen dan?" "Spinazie". "Oké ben zo terug". "Kunt u me vertellen waar de spinazie ligt?" "Derde vak rechts" "dank u wel". Ik pakt de spinazie en reken af en ga naar huis. Als ik thuis ben zie ik dat Riker me heel veel berichtjes heeft gestuurd.
R:Heey zou je het leuk vinden met mij en Radcliff, Rydel en m'n broers mee te gaan naar Italië?
R:je mag je vriendin mee nemen als je dat wilt?
R:het hoeft niet hoor maar het zou leuk zijn.
R:ben je er nog wel? R:Hallo?
"Mam mag ik met wat mensen en m'n beste vriendin naar Italië?" "Wat dat weet ik nog niet hoor" "please ik wil echt heel graag mee" "wat vind je vader ervan" ik ging het aan m'n vader vragen en hij zij dat het goed was en sat zij ik tegen m'n moeder en ik kreeg toestemming.
I:ja lijkt me leuk. Wanneer moeten ik en mijn vriendin daar zijn dan?

Rikers profiel
Jes ze me mag mee en wil dat ook. Ik vind het wel jammer dat haar vriendin mee gaat. Ik hoopte op wat privacy.
R:aankomende woensdag is dat oké?
I:ja is prima hoe laat?
R:maakt niet uit, maar liever wel voor zesen.
I:Hoe duur is het?
R:nee ik en Radcliff , Rydel en m'n broers btalen het maak je daar maar niet druk om.
I: oké tot dan.
R:ja
"Yo pa is het goed als er nog twee mensen mee gaan?" "Ja prima" "Thanx". "Riker heb ik gister iets vekeerds gezegd"zei Ross. "Ja je begon over Isabelle" zei ik zachtjes. "O sorry man" "het is oké" "Thanx man" "heey Ross je heb 5 seconden voorsprong" Ross keek me bang aan en rende heel hard weg en ik ging achter hem aan. "Jongens stop nou" "maar mam Riker wil me vermoorde" " dat is niet waar". De bel gaat."ik doe wel open" zegt Rocky. "Heey Radcliff" "zullen we repeteren" "ja is goed" "kom naar de studio" zegt Radcliff. We rijden naar de studio en daar gaan we wat liedjes doen. En als we thuis zijn is het elf uur. "Ik ga naar bed" zeg ik en ik kleed me om en ga slapen.

That momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu