hoofdstuk 22

8 0 0
                                    

Rikers profiel
Ik werd wakker van mijn wekker. Ik zocht in m'n kast naar iets zwarts, maar ik hed nika meer. Ik sloop naar de kamer van mijn ouders. Ik keek in m'n vaders kast en zag twee zwarten pakken hangen. Ik pakte er een en trok hem aan. Ik stapte in m'n auto en reed naar de begraafplaats. Ik pakeerde en zag Isabelle. Ik liep naar haar toe. "Kom je" hoorde ik haar moeder zeggen. Isabelle pakte m'n hand e we liepen door. De kist werd uit de auto gehaald en gedragen door een paar mensen. De kist werd boven het gat gelegd. Daarna gingen een paar mensen nog wat zeggen. Als laats ging Isabelle. "Mijn vader was een geweldige man. Hij was al een tijdje ziek. De dag dat hij stierf was de ergste dag van m'n leven. Mijn vriend was er toen niet ik werd in elkaar geslagen." Ik zag dat ze het moeilijk had. Ik ging naast haar staan. "Haar vader was geweldig. Maar toen ik voor het eerst bij haar was zij hij dat ik goed voor haar moest zorgen en dat zal ik zeker doen. Ik beloof het ik zal haar geen verdriet doen" nadat ik dat had gezegt liepen we weg. De kist ging de grond in. "Kun je weg gaan ik wil even alleen zijn met mijn moeder" zei ze na een tijdje. Ze zij het best bot maar ik weet dat het niet zo bedoeld was. "Ja is goed" ik liep weg. Ik ging bij haar familie zitten. "Ik ken jou ergens van" zei een klein meisje. Ik draaide me om en ze keek met grote ogen. "Riker lynch" "ja dat klopt" ik lachte. En toen werd ze geroepen. Na een paar minuten kwam Isabelle terug samen met haar moeder. "Blijf je bij mij slapen?" "Is goed" we reden met mijn auto naar haar huis. "Waar gaat je moeder heen?" "M'n oma" "ooo" toen we bij haar huis waren trok ze me aan m'n shirt naar binnen. "Ik heb geen slaap kleren mee" "heb je ook niet nodig" ik snapte er niks van.

Isabelle's profiel
Ik zorde ervoor dat Riker met z'n rug tegen de muur aan stond. En ik zoende hem. "Is dit wel een goed idee?" vroeg hij. "Wat je zij was zo lief en zo bedank ik je" m'n greep verslapte. En voor ik het wist stond ik met m'n rug tegen de muur. Ik zoende hem. Ik tikte met m'n tong tegen zijn lip. Hij opende z'n mond. Na een tijdje tilde hij me naar boven. Toen we bij mijn kamer waren liet hij me los. Ik duwde hem op bed. Ik klede me uit voor z'n gezicht. Ik zag dat hij me bekeek. "Je bent zo mooi" zei hij. Ik liep naar hem toe en hij ging liggen we gingen veder waar we net gebleven waren. Ondertussen trok ik z'n shirt uit. Toen hij helemaal naakt was deed hij mijn bh uit en daarna deed ik m'n onderbroek uit. Ik deed de dekens over ons heen.

That momentWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu