Isabelle's profiel
Vandaag komt Riker terug. Ik was al helemaal klaar. Ik had geen zin om op m'n ouders te wachten, dus ik pakte m'n fiets en fietste naar de plek waar de bus zou komen. Ik stapte af zetten m'n fiets weg. Ik zag de tourbus. Riker stapte uit en ik rende naar hem toe. En omhelsde hem. Hij knuffelde terug. "Wat is er met je gezicht?" "Die meisjes" "wat zeiden ze dit keer voor onzin?" Vroeg Riker. "Dat je flauwgevallen was tijdens je optreden." "Dat is geen onzin" "WAT! DAT KAN ER OOK NOG WEL BIJ" ik was zo boos dat ik weg fietste. Ik was boos en verdrietig tegelijkertijd. Toen ik thuis was ging ik op mijn bed liggen en huilen. Hoe kon hij dit doen dit voor me verbergen. Wat een klootzak.
I:ik hoop dat je begreep dat het uit is. Ik wil een vriendje die ik kan vertrouwen.Rikers profiel
"Ze heeft het blijkbaar uitgemaakt" zei ik sip. "Ik hou van haar ik kan haar niet laten gaan" "Riker weet je nog wat we deden in de videoclip van love me?" "Nee Ross dat weet ik niet" zei ik bot. "Onder het balkon voor haar zingen. Doe dat ook bij haar dat werkt echt" "dat is een vet goed iedee maar welk lied?" "Love me" zei iedereen in koor. "Oké" ik ging naar haar huis en gooide steentjes tegen haar raam. Toen ze naar buiten kwam bogon ik met zingen. "Love me love me say that you love me. Fool me fool oh how you do me. Kiss me kiss me say that you miss. Tell me what i wanna hear tell me you love me. "Ik weet dat ik het eerder had moeten zeggen, maar ik wou je niet ongerust maken." Ik keek haar vol verwachting aan. Ze liep weg een gooide de deur dicht. Ik was teleurgesteld. Ik liep naar mijn huis en ging op de bank zitten met een zak chips en een fles cola en ging een film kijken. Ik bleef beneden zitten tot het de volgende dag was.