Untitled part

3 0 0
                                    

Ares Bey kapıyı açtı ve acilen aşağı gelmemizi söyledi. Aşağı nerde? Daha bu odadan bile çıkamamışken aşağıyı nerden bileceğiz? Her neyse bir şekilde hallederiz herhalde. Kayra ile birlikte aşağı inerken yanımıza Ayda ve Ada geldi. "Nerden gideceğimizi biliyor musunuz?" Ada'nın harika sorusuna cevap veren Kayra oldu "Biz de bilmiyoruz şu taraftan aşağıya ineriz herhalde. Maşallah kocaman saray gibi burası. " Kayra'nın lafıyla Ayda ve Ada gülümsedi. " Çok komiksin Kayra yaa" Ada'nın böyle demesiyle Kayra sadece samimisiz bir şekilde gülümsedi. Bu kızlar neden böyle son harfleri uzatmayı çok seviyor hiç anlamıyorum ya. Merdivenlerden inerken Arin Hanım ile karşılaştık. "Eksi ikinci kata gideceksiniz. Diğerlerine de haber verin." gülümseyip gitti. İndiğimiz merdivenleri bir daha neden çıkalım ki? Ayda bu işi pek sevmiş gibi durmasa da bana gitmek isteyip istemediğimi sordu bende kafamı iki yana salladım. Öylece merdivenin basamaklarında durmuştuk , dayanamayıp konuştum '' Böyle direk gibi duracak mıyı? Hadi çıkacaksak çıkalım, ineceksek inelim. Valla kök salıcam şim-'' sözümü kesen şey aşağıya inen Selin ve Miraç oldu. '' Arkadaşlar ne diye burada dikilmiş bekliyorsunuz ki? Hadi inelim.'' Miraç lafını bitirdikten sonra hep birlikte aşağıya indik. Eksi ikinci katta ne işimiz vardı ki?

  Merdivenlerden indikten sonra Ares Bey bizim gelmemizle, kapıyı açıp içeri gelmesi bir oldu. Bize gülümsedi ve "Evet gençler, hazırsanız ilk görevinizke başlıyacağız. Kimliklerinizi aldınız mı?"  Göreve başlıcaktık da görevler çok saçmaydı. Neyse kimlik işini daha yapmamıltık çünkü nerede olduğunu bilmiyorduk. Bu soruya aramızda cevap kişi Selin oldu, "daha kimliğimizi alamadık Ares Bey kusura bakmayın. Ama nerede olduğunu bilmiyorduk. Aşağıya indiğimizde hiç kimse yoktu."  Ares Bey bizden beklemediği bir cevap aldığına şaşırmış gibi durdu. " Tamam gençler ben halledicem. Siz şimdilik benim yedek kartımla girin içeri beni bekleyin. Hemen gelicem. " Ares Bey bize yedek kartını verdikten sonra gitti. Biz tek tek sırayla kartı okutup içeri girdik. Burası çok büyüktü gerçekten. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığın ışıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin