Arkadaşlar biraz yorum ve oy verseniz artık sevmediğinizi düşünüyorum kitabı. Okunmalar göre çok az oy geliyor ve bu çok kırıcı. Biraz daha oy ve yorum atarak okursanız çok sevinirim💗
.
.
.
.
.
Elzem ne diyeceğini bilmiyordu. Karşısında ona bakan adama diyecek tek şeyi HAYIR demek olacaktı."Ağam ne saçmalıyorsun sen sen bir kere evli bir adamsın dahası ben evlenmemek için gittim o evden ama anladım ki bu devirde kimseye güven olmazmış" diyip arkasını döndü yatakta uyuyan oğlunu almadan önce eşyaları bu aldı ardından yatakta uzanan oğlunu kucağına aldı.
"Elzem senin için bebeğin için en hayırlısı bu" Asaf ağa bir kaç haber almıştı. Emin olmak istemişti ve emin olmuştu. Aynı zamanda da elzeme hisler duymaya başlamıştı. Ve tek seçenek elzemin ve bebeğinin canını acıtmayacak tek şey buydu.
"Ağam benim için ve oğlum için olan en hayırlı şeyi ben bilirim zaten" diye çıkıştı elzem. Ne bilebilirdiki bu adam?.
"Elzem bebeğinin babası ölmemiş olabilir ki tahminimce ölmedi sizi koruyabilmem için evlenmemiz lazım" elzem Asaf Ağa'nın dedikleri ile elzem korktu.
Nasıl ölmemişti ki görmüştü gömülürken. Ailesi peki ailesi demi işin içindeydi. Oğulları için yalandan mı göz yaşı dökmüşlerdi
"Ne yapacağım Ben", diye fısıldadı elzem içindeki korku yüzünden bembeyaz olmuştu.
"Elzem elzem" elzemin korkudan yavaşça bayılması üzerine Asaf ağa hemen kucağına elzemi aldı.
"Azize,Azize çabuk çabuk hekimi çağır" diye bağırdı. Küçük baygınlık tı ama Asaf ağa korkudan ne yapacağını şaşırmıştı. Kollarında baygın yatan kadına baktı. Dj diye söylediği için kendine küfürler yağdırdı. Öyle dan diye söylenirmiydi ki ....
(Birde Bayıl Feriha)
.
.
.
.
"Niye uyanmıyo doktor"asafın merak, endişe ve öfke saçan sesi doktoru korkutmaya yetiyordu. Ama bilmediği tek şey Asaf kötü biri değildi."Kana vitamin akıttık birazda uyku ilacı uyanması bir yarım saat yada 1 saat sürer ağam. Vücut endişe kaygı stres gibi olaylarda bunu yapabilir.
Birde açlık ve susuzluk yapabilir vücut su içimini alamayıp depoladığı şeyleri alıp kullanmış büyük ihtimalle.
O yüzünden beden yorgun düşmüş yenge bol bol su içsin biraz da yemesine dikkat etsin çok da yormasın stres kaygı gibi şeylerden de uzak tut yengeyi ağam" doktorun yenge demesi hoşuna gitse de. Kaşlarını çattı.
O hatun bekardı ve böyle denmesi ayıptı ve emindi ki bu doktor emindi ki konaktan çıkar çıkmaz dedikodu yapacaktı. Buna emindi.
"Yengen değil doktor efendi yengen değil" Doktor Asaf Ağa'nın ses tonundan ne demek istediğini gayet net bir şekilde anlamıştı.
"Peki ağam, yeng- hasta en az yarım saat en fazla 1 saate uyanır ağam. O sırada bende bir kaç vitamin yazim ama bunlar sağlık ocağında yoktur şehire inip bulabilirsiniz anca" doktor bunları diyip bir kağıda ilaçları yazdı ardından kalesini bastı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elzem
Historical FictionBu kitapta yaş farkı çok fazladır. Reşit olmayanların okumalarını önerilmez Bir dönem kurgusudur💫 Kitap kapağı; oxxxll1y' a aittir teşekkürler🎀✨