100 vote 20 yorum
Sınır geçince bölüm gelecekYorum ve oy atmayı unutmayın lütfen💞🤍 Keyif'li okumalar dilerim 💞🤍
.
.
.
.Elzem arkasından gelen ses ile birden durdu. Ardından yavaşça arkasına döndü. Ona yaklaşık 10-15 adım uzaktaki adamı gördü. Elinde son zamanlar da popüler olan ayaklı valiz ile duruyor du. Ve gülümseyerek ona bakıyordu.
"Beni bırakıp gidemezsin! elzem'im" elzem ne diyeceğini şaşmış bir şekilde karşısında ona bakarak gülümseyerek bakan adama baktı. Ardından ona bakrak yürüdü, bir kaç adım kala durdu.
"Bu kadar çok mu seviyorsun beni Asaf ağa!?"
"O kadar çok seviyorum seni bunu şimdi mi fark edecesin?" Elzem hafifçe gülümseyerek elindeki valizi bırakıp tek kolu ile asafa sarıldı.
Elzem geri çekilerek şunları söyledi
"Gitmek istiyorum buradan""Gidiyoruz ya yavrum"
"Tek başıma gitmek istiyorum sen sen burada ailen ile kal ben ben yapamayacağım Asaf 2.ci bir evliliği kaldıracak durumda değilim ve ve ailenden ayrılmanı istemem başlamadan bitirmeliyiz özür dilerim Asaf ağam" elzem geri çekilerek yere bıraktığı valizini alıp arkasına bakmadan gitti .
Arkasından ise yıkık bir insan bırakmak üzere gitti. Asaf ağa bağırarak şunları söyledi ama elzem duymadı.
"Beni bırakıp gidemezsin!"
O an kimse onu duymasada küçük Ömer duymuş gibiydi. O an çığlık çığlığa ağlamaya başladı. Yağmur daha şiddetli bir şekilde yağmaya başladı. Yağmurun yağması ile Asaf ağa yan tardta kalan temizlikçilerin yanına gitti."Peşinden gidin yağmur yağıyor gecekondular dan birine yerleştirin bebek var hasta olmasın" bunu dedikten sonra oradan çıkıp odasına geçmişti.
.
.
.
.
Aradan 1.5 ay geçmişti. Peşinden giden kişi elzemi yolda görüp yardım etmiş gibi davrandılar. Elzem başta istemese de yağmurun şiddeti arttıkça oğlu için kabul etti.(Buda oğlu için herşeye tamam diyor saf bu saf be)
Elzem biraz daha serilip serpilmişti. Yanında kaldığı Meryem teyze kızı davranıyor du. Annesinden 17 yıl görmediği şefkati 2 ayda görmüştü. Meryem teyze ona yardım eden kızın ev sahibi idi.
Asaf ağa ise bu 1.5 ayda çökmüştü. Elzemi uzaktan izliyor ne yanında geçebiliyor nede yanına gidebiliyor.
Onun yanına gitmek istiyor kokusunu almak saç tellerini öpmek istiyor ama buna cesareti yok. Ya Elzem yine onu terk ederse?
Asaf ağa elzemi görmediği her bir gün için karanfil ekti. Ona elzem Beyaz karanfil di. Asaf ağa elzemin gitmesinde onu değil annesini suçluyor du. Biliyorduki annesi o gün yalan yanlış konuşmuştu elzem ise hakaretlere dayanamayıp gitmişti.
"Gızım gel hadi pazara gidelim bu gün günlerden salı dimii civan oğlum yeni kumaşlar getirmiştir gidelim de sen hem kendin için al hem oğlun için hemde yap elbise sat hemde haftaya düğün var kendine güzel bir entari dik banada kendine de bakarsın bizlere görücü gelir" diyip güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elzem
Historical FictionBu kitapta yaş farkı çok fazladır. Reşit olmayanların okumalarını önerilmez Bir dönem kurgusudur💫 Kitap kapağı; oxxxll1y' a aittir teşekkürler🎀✨